Terug naar overzicht
wij hebben in de mijne:naam bruidegom & mijn naam datumin zijn ring:mijn naam & naam bruidegom datumen we hebben er na 6 maanden nog geen spijt van ;-)Heidi13/09/2008
hallowij hebben op mijne ring .. Arne - Candy 23 mei 2009 en op zijne ring Candy- Arne 23 mei 2009 laten graveren in sierschrift.Wij hadden al een ring met gravures.. waarin onze 1ste dag officieel samen in vermeld staat.. die houden we beiden aan aan ons rechterhand en de trouwring komt op de linkerhand.Veel succes.candy
hallo,wij gaan onze ringen volgende week gaan afhalen.bij mij is het ook Lieven & Daisy 25/09/2009en bij hem Daisy & Lieven 25/09/2009.ik denk dat het normaal is dat de namen en de datum erin staan.groetjes Daisy
wij hebben in mijn ring Wouter en 16 Mei 2009 laten graveren, en in zijn ring Heidi 16 Mei 2009 laten graveren,
Hey ClaudiaBij ons is het in zijn ring: mijn bijnaam die ik al van kleinsaf heb (thuis en hij zeggen altijd mijn bijnaam), zijn naam en datum en in mijn ring juist het omgekeerde.GroetjesVéronique C.
wij hebben ook onze beide namen en de datum er in laten zetten en ook de naam van ons dochtertje... ze hoort er tenslotte ook bij he...grtjessandra
Hallo,Wij hebben op onze uitnodigingen en misboekjes "We do..." met een hartje staan. Dit komt ook terug in onze ringen, met onze namen en datum... :)Groetjes Sara08/08/'09