Terug naar overzicht
Mail eens naar gianni.eggermont@skynet.be!Dat is onze fotograaf! Je zal versteld staan!GroetjesNathalie27.06.09
Hallo,Ikzelf ben fotograaf in bijberoep en misschien vrij op jullie dag.Mijn site is timhuybrechts.wordpress.com en als mijn stijl jullie bevalt mag je me altijd mailen op tim_huybrechts@hotmail.com.Veel succes met jullie zoektocht.MvgTim Huybrechts
Beste Danitsja,Graag nodig ik jullie uit op onze opendeurweek van 6 t.e.m. 14 februari.De hele week zijn er diverse acties van ons en onze samenwerkingspartners.Zo doen mee een mode-ontwerpster, een schoonheidssalon, een limousine service, een exclusieve feestzalencomplex, een damesschoenenzaak,een bedrijf met trouwkoetsen en een fotograaf.Tevens opening van onze fotostudio !!Kijk eens op onze site www.fashionpictures.be voor meer info.Ook zijn er leuke kortingen te verkrijgen en prijzen te winnen.Met vriendelijke groet,Nathalie MeirezonneFashion & PicturesFoto Meirezonne.info@fashionpictures.be
www.linsyloose.be www.linsyloose.com
Ik heb al enige ervaring met holebihuwelijken. Dikwijls vragen mensen -op kousenvoeten- in het begin: "u heeft daar toch geen probleem mee?" Persoonlijk snap ik echt de fuzz daar rond niet. Als 2 mensen van elkaar houden en willen trouwen, kan toch niemand het daar moeilijk mee hebben... Anyway, voor mij dus geen probleem. Als jullie graag wat meer info willen kan je steeds even (vrijblijvend) naar deze site kijken: www.mijntrouwfoto.be Groetjes, Dieter.