Nu Online
Momenteel zijn er 451 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog altijd geen fotograag

13-3-2009 14:08:33
lol ik zet me berichtje er maar opnieuw op omdat het onderwerp geen homohuwelijk is. me ventje zou hem beledigd voelen. zo vrouwelijk is hij nu niet hihi:d

dusja kan iemand tips geven voor een goede goedkope fotograaf jef celen is bezet en artxpo was ons ding niet

groetjes

danitsja

Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 342

Bart

Meld misbruik13-3-2009 15:12:07

Euhm, ik ben even niet mee. Homohuwelijk ?
Kan je even wat meer uitleg geven ?
Greetz Bart
(www.motionpictures.be )

Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik13-3-2009 15:19:22

@Bart een paar berichtjes verder kijken, Danitsja had dit per ongeluk onder het onderwerp "homohuwelijk" gepost ;o)

Danitsja,

ik kan je spijtig genoeg niet helpen, wij hebben een koppel vrienden die goed materiaal hebben en dat voor ons wilden doen, dus met een fotograaf vinden heb ik niet zo veel ervaring ;o)

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik16-3-2009 9:48:55

wij werken samen met Foto Vision uit Aalst
www.foto-vision.be

Tine
1-1-2017
 Meld misbruik16-3-2009 16:08:24

Wij hebben Bart Vandermeersche als fotograaf. Hij is heel relaxed, maakt spontane en natuurlijk ook de 'klassieke'foto's en vraagt geen kilometervergoeding. Meer info op www.trouwfotografie.be

saskia
7-7-2007
 Meld misbruik17-3-2009 14:48:51

ik ben een student fotograaf die over de helft van haar opleiding is. Vorige jaren was ik met glans geslaagd. Wij hebben al enkele huwelijken gedaan, dus als je eventueel meer info wil, kan je die gerust krijgen.

Groetekes
saskia ( al reed 619 dagen getrouwd )

danitsja

Meld misbruik17-3-2009 17:12:11

saskia je mag altijd info mailen naar danitsjake@gmail.com

danitsja

Meld misbruik17-3-2009 17:12:13

saskia je mag altijd info mailen naar danitsjake@gmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...