Terug naar overzicht
Hey Kim, ik kan je niet helpen want ik zit met exact hetzelfde dilemma! Ik hoef niet iedereen erbij, maar eventueel wel enkele tantes en nonkels en enkele van mijn nichten ook, maar niet iedereen...
Wij hadden dat met de 'suite', maar erg traditioneel was die suite niet. Omdat we in een parochiezaaltje ons feest hadden, zijn de vrienden die het hadden ingericht ook de hele dag met ons meegeweest.En degene die we er echt bij wilden, hebben we het gewoon laten wetenIn het totaal waren we met 30 personenIk zou zeggen: zorgen dat de personen daar zijn die je er graag bij zou hebben.
Onze viering met rent a priest was met een veertigtal personen. We hadden bij de mensen die we er graag bij hadden, een apart papiertje gestoken bij de uitnodiging.Groetjes,elisadiana1@hotmail.com
Hallo, ik denk dat wij het hetzelfde gaan regelen als Diane en een papiertje tussen de uitnodigingen steken als we de mensen willen uitnodigen voor de viering. Mijn vriend wil het echt miniem houden (15 pers) terwijl ik toch ook wel goede vrienden en wat familie wil uitnodigen. Dus dat wordt bij ons ook nog een discussiepunt! Als je geen al te grote familie hebt en met iedereen een band hebt, zou ik ze allemaal uitnodigen. anders zou ik keuzes maken. Ik nodig liever een vriend(in) meer uit, dan nonkel fons die je nooit ziet. succes!