Nu Online
Momenteel zijn er 428 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fotolocatie gezocht regio Kortrijk

13-3-2009 16:30:00
Hallo,

op 4 juli trouwen wij in Ferme Dewulf in Dottenijs. Wij zijn nog volop op zoek naar een toffe locatie om foto's te laten nemen.
Ik had dit graag gedaan in een oud fabriekspand, iemand suggesties rond de regio Kortijk???

Grtjs
E

Evy
27-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 404

evelien
20-6-2009
 Meld misbruik13-3-2009 21:10:54

hey evy,
wij trouwen ook 04/07/09 in huis van wonterghem in kuurne, wij gaan 's morgens naar het tabaksmuseum in wervik en na de kerkdienst naar een park in kuurne; de groene long of zo. Wij hebben dat gevraagd aan onze fotografe maar een oud fabriekspand wist zij nie zo direct zijn...
succees, grtjs, evelien

Windy
19-9-2009
 Meld misbruik14-3-2009 9:49:14

Hey Evy,

Transfo (oude elektriciteitscentrale) in Zwevegem, hier moet je wel betalen om foto's te mogen nemen, heb al gehoord dat het tamelijk duur is. Misschien eens informeren bij de gemeente?
De oude Bekaertgebouwen in Zwevegem zijn misschien ook een mogelijkheid.

groetjes,
Windy
19/09/09

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...