Nu Online
Momenteel zijn er 428 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

thema of niet - naaister regio Oostende

13-3-2009 16:53:04
hoi,

wij hadden gedahct om rond een thema te werken voor ons huwelijk, namelijk zwart en wit. Wie heeft er ook rond een thema gewerkt en waren jullie achteraf blij met jullie keuze?
Ik mag het kleed van mijn schoonmoeder gebruiken voor mijn feest, ik mag het zelf verknippen maar ben nog op zoek naar iemand die het kan aanpassen, regio Oostende. Iemand die iemand kan aanraden?

caroline
16-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 413

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik13-3-2009 23:36:48

Ik heb hier geen ervaring mee maar je viel op door te zeggen dat je het kleed van je schoonmoeder hebt. Da heb ik nog niet gehoord, van eigen moeder wel maar schoonmoeder? Allé wel ferm dat ze dat wil doen. Ze heeft misschien zelf geen dochters, of toch geen die dit willen dragen?

Ik heb de indruk dat je in Nederland sneller een naaister vind.

Veel succes ermee
groetjes, Carolina

caroline
16-7-2010
 Meld misbruik14-3-2009 3:20:33

Mijn schoonmoeder heeft idd geen dochters, het tenuetje van mijn mama was een donkerblauwe rok met bijpassend jasje en lichtblauw, denk satijnen hemd. Ben dus heeel erg blij met het aanbod van mijn schoonmama LOL.
Het is niet makkelijk een goeie naaister te vinden, we zoeken verder.

Groetjes
Caroline

els
25-4-2009
 Meld misbruik19-3-2009 20:40:49

Hallo,

Naar het schijnt is er een bruidswinkel in Poperinge of Ieper die ook veranderingen en trouwkledij op maat maakt. Els lucienne is de naam. Misschien via internet wel te bezichtigen?
Hopelijk lukt het je
BruidjeX

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...