TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Karl
|
13-3-2009 19:52:03
Beste Annelies,
Het hantt er ook vanaf hoeveel uitnodigingen en welke kwaliteit je wenst. De goedkoopste oplossing zal een copyshop zijn waar ze een kleurendrukker hebben. Ik zou toch ook eens bij verschillende drukkers horen. Vermits je zelf reeds een ontwerp is kan die prijs best meevallen en kan je nog bekijken welk soort papier je wil.
|
|
Wendy
16-5-2009
|
13-3-2009 21:36:26
Wij hebben onze uitnodigingen ook zelf ontwerpen en daarna laten drukken. Wij hebben 105euro betaald voor 80 uitnodigingen. Onze uitnodiging is ong 14 op 30cm met twee plooien in en op wit papier 300 gram.
groeten, Wendy
|
|
Joke
18-4-2009
|
14-3-2009 12:37:43
Beste
Mijn mama heeft onze uitnodigingen ontworpen... zeer kleurrijk met een aantal foto's. Kostte voor zo'n 170 kleurenprint op hard glazend papier (er komen er 3 op A3), en 90 kaartjes voor 's avonds (6 uit een A3) zo'n 220 euro. We lieten dit gewoon uitdrukken, knippen, plooien bij een zeer goed kopiecenter. We hebben we een aantal proefdrukjes gedaan, voor dikte papier, glans etc...
Is zo mooi, ziet er ontzettend professioneel uit en is echt 'ons idee'. Ben blij dat we niet naar een drukker stapten! Indien je uit de regio Brugge bent, wil ik zeker de contactgegevens doorgeven.
Groeten
Joke
|
|
Daisy
25-9-2009
|
14-3-2009 16:15:59
hallo,
wij hebben ook onze kaartjes zelf ontworpen. we hebben al eens geinformeerd voor de prijzen. wij hebben bij ons een drukker gevonden met volgende prijs, kaartje is 13 op 18 , rode kleur , zwarte druktekst, dubbel, moeten we zelf plooien,papier 160 gr. maar kost ons wel maar 25 euro voor 100 uitnodigingen ik denk niet dat we goedkoper zullen vinden.
groetjes Daisy 25/09/2009
|
|
Sabrina
7-8-2009
|
15-3-2009 12:33:31
@Joke...
Wil je de gegevens even doormailen? Wij zijn op dit moment aan het werken aan de uitnodigingen voor ons huwelijk deze zomer in het Brugse.
Mercikes, Sabrina
sabrina_geldof@hotmail.com
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|