Terug naar overzicht
Hoi, Wij hebben een forfait tijdens het eten en gedurende 4 uur tijdens het dansfeest. Daarna kunnen we op de moment zelf nog beslissen of we de forfait verder laten lopen of niet. Volgens mij is dit wel een goede manier.Groetjes, Sarah30 mei 2009
Wij gaan een all in formule nemen. ontvangst, eten, DJ, menu kaarten, drank feest. We konden ook alles apart nemen en per consumptie betalen maar dan kwam er nog de prijs van de DJ en menu kaarten bij die nu niet gerekend werden. Dan moet ge al echt volk hebben dat heel weinig drinkt om dat er nog uit te halen. En wij zitten in de zomer met hopelijk goed weer. Ook kunnen we zo op voorhand weten wat alles zowat gaat kosten en niet voor verrassingen komen te staan. groetjes, Carolina
Wij nemen drankforfait tijdens het eten en dansfeest (tot 4u)Groeten
Wij nemen een forfait tot 3u.
Wij betalen 19euro pp voor de drank, dit is van begin tot de laatste buiten gaatgroeten,wendy
Wij hebben een drankforfait van begin tot einde avondfeest van 19,5 euro.Ik vind forfait gemakkelijker omdat je dat beter kan inschatten wat het feest gaat kosten. En er kan geen discussie ontstaan over het aantal gedronken flessen.... Ik heb al zo'n stoten gehoord over mensen die obv consumptie moesten betalen, dat ik dat absoluut niet wou.GroetjesKarolien.
Ook hier forfait. Zo kunnen er geen misverstanden zijn over de prijs.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Wij kiezen ook voor de zekerheid van een forfait, van bij aankomst 18 u tot 3 u! :)
Wij hebben ook een forfait genomen van het begin tot 4.00 uur.GroetjesVéronique C.
19 is niet veel en dan zou ik ook niet twijfelen om een forfait te nemen.Bij ons zou het op 31 euro komen van begin tot einde...en dat lijkt ons redelijk veel daarmee dat we twijfelen
19 euro?Dat is ekel voor het dansfeest, mag ik hopen...Wij betalen 37,5euro per persoon. (receptie, eten en avondfeest... enkel voor de drank.. is dit teveel???)
Oei, Hilde, ja ik vind dat veel! Wij betaalden voor receptie, eten en avondfeest 21€ forfait. Enkel voor het avondfeest was dat 12,5€ forfait.
Wij betalen 22,5 forfait per persoon (cava inbegrepen), voor 5 uren lang.Inderdaad achteraf geen discussie, maar je moet er wel op toezien dat ze dan evenveel rondkomen om te schenken. Want da's ook niet de bedoeling ;-)