Terug naar overzicht
Kun je mij eens een foto doorsturen van de staanders. Stefanieyde@hotmail.comHoeveel vraag je hiervoor? groetjes Stefanie 29/08/2009
Ook geinteresseerd. Kunt U mij ook wat foto`s en prijzen doorsturen? Oost-Vlaanderen geen optie?Groetjes
sorry, email adres is:jaarke.vannoote@hotmail.com
Hey Nog een bruidje uit Oost-Vlaanderen die geïnteresseerd is... Zou je ook enkele foto's willen doorsturen naar ellen-de-smet@skynet.beBedankt! Groetjes Ellen
Kun je foto en prijs doorsturen?? Regio West-Vlaanderen..Alvast bedankt!leen_lootens@yahoo.com
kun je me ook even de fotos en prijzenmailen?regio roeselare, dank je!vanessa.m@telenet.be
Graag ook foto's en prijzen even doorsturen naar putje_@hotmail.com(huwelijk in west-vlaanderen)Bedankt!
Beste,Stuur je ook even foto door alsjeblief?evelinecorthals@gmail.comDank je wel!
wil je mij ook eens de details doorsturen? Wij trouwen in juni in Machelen, da's eigenlijk vlak bij de West-Vlaamse grens hè.Bedankt!nellie07801@hotmail.com
hoi kun je mij ook eens de foto's en prijzen doorsturen het huwelijk is in knesselare vlakbij west vlaanderen
tamara, kan je jouw emailadres doorgeven aub
hoi waarschijnlijk al te laat maar wie weet, we zijn van moorslede, bij roeselare, dus moest je die staanders nog hebben, prijzen en foto's altijd welkomwydaeghe@yahoo.com