Terug naar overzicht
Welke streek woon je?
Oeps, Antwerpen dus, te laat gezien.Ik weet er wel ééntje in de Kempen, Kasterlee, die komen leveren, maar ja, dat zal een beetje ver zijn denk ik.Nog plezier verder.
balloonnies in Grobbendonk is niet echt een winkel maar leveren wel ; je kan naar site eens kijken en afsp makengroetjes ilse
Ik woon in Duffel, heb inderdaad die in grobbendonk gevonden en eentje in aarschot, maar vrees alleen dat ze wel serieus zullen doorrekenen voor de vervoerskosten. Daarmee dat ik het hier effe vraag, je weet maar nooit he .Ann
wij hebben er een gevonden in mortsel (die ook in heist op den berg zit) die ter plaatse onze kerk gaat versieren. GroetjesImke
Hey Imke, Mag ik vragen waar die in Mortsel zitten ? Statielei ? En mag ik dan eens een indiscrete vraag stellen, wat betalen jullie ervoor ?Groetjes Ann09/05/09
In Wilrijk is er een winkel tegenover de GB aan de Kern (vlakbij Bist, Heistraat). In de Gouden Gids staat achteraan een kortingsbon voor ballondecoraties bij die winkel, waarvan de naam mij nu even niet te binnen schiet.