Nu Online
Momenteel zijn er 618 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

afzender op uitnodiging?

14-3-2009 16:13:21
Ben volop bezig met enveloppen schrijven. Is het nu nodig dat ik op de achterkant telkens de afzender vermeld?
Hoe doen julllie dit?

Groetjes Caroline

Van Gelder
18-8-2018
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 745

Cindy
22-8-2009
 Meld misbruik14-3-2009 17:19:10

Hey,

Ik schrijf dat niet op, te veel werk en ons adres staat ook op de uitnodiging, dus 2x vermelden lijkt mij zinloos.

Groetjes,

Cindy

Veronique
15-5-2009
 Meld misbruik14-3-2009 17:28:06

Hoi

Je kan anders nog altjd adresstickers laten maken bij Vistaprint.

Vroeger schreef ik enkel mijn naam op de achterzijde maar op die manier gaat er dikwijls post verloren omdat ze niet weten waar de brief naartoe terug te zenden bv bij een verhuis.
Njah, voor de uitnodigingen zullen we wel de correcte gegevens hebben :-) maar het kan een tipje zijn voor later.

Groetjes
Véronique C.

Katrien
4-4-2009
 Meld misbruik14-3-2009 17:28:30

Ik zou de afzender wel vermelden op brieven die je per post verzendt. Anders ben je niet zeker of ze wel terechtkomen.

Grtjs

s
1-6-2007
 Meld misbruik14-3-2009 18:45:46

Ik heb overal de afzender op de achterkant geschreven.
Is dat trouwens ook niet verplicht?
Maar je mag dat wel afkorten. Mechelsesteenweg, mag je gerust Mechelsestnwg ofzo schrijven en inn plaats van je naam voluit enkel initialen.

Van Gelder
18-8-2018
 Meld misbruik14-3-2009 19:02:34

Bedankt voor jullie reactie

Ik weet niet of dit verplicht is, maar ik zou ook denken dat je anders niet zeker bent of de post wel aankomt.

Groetjes Caroline

Sanne
22-8-2009
 Meld misbruik15-3-2009 9:59:31

Wij hebben op onze uitnodiging enkel het feestadres vermeld, om verkeerd geadreseerde niet de kans te geven in te breken, misschien ver gezocht maar ik voel me er niet zo lekker bij als 'iedereen' je adres weet en weet wanneer je zeker niet thuis bent!!!!! wij gaan maar 8 kaartjes posten van de 100 de rest gaan we persoonlijk uitnodigen, hier wordt wel een afzender gezet, gewoon omdat ons adres nergens anders zou vemeld worden en misschien wel mensen die niet komen een kaartje willen sturen. Ik heb hiervoor een stempel gekocht bij de aldi (onlangs nog in reclame) onze namen en adres en stempelen maar! gaat veel sneller dan schrijven! ook de geadresseerde hebben we getypt op doorzichtige etiketten, dus enkel plakken en stempelen! zalig! schaf misschien ook zo'n stempel aan? 4,99 dacht ik!!!!!!

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik15-3-2009 13:58:37

Wij hebben dit toch gedaan,gewoon kleine etiketjes gekocht 0.20 cent en onze naam en adres geprint. anders weet je toch niet zeker of ze aankomen?

Grtsz

machteld
27-3-2009
 Meld misbruik15-3-2009 16:36:26

Ik hoefde het niet te doen van de mevrouw aan het loket van de post, maar 2 uitnodigingen zijn na 3weken nog steeds niet op hun bestemming aangekomen(100% zeker dat het adres juist was van de bestemmelingen!) we moesten er gelukkig maar 8 met de post opsturen...
Ik zou het dus zeker wél doen!

Sirene
25-4-2009
 Meld misbruik25-3-2009 11:38:34

Dag Caroline,

Misschien zijn je uitnodigingen al weg, maar ik wil je toch mijn ervaring nog meedelen.

Wij hebben geen afzender op de enveloppen gezet. Intussen blijkt dat mijn schoonmoeder (die de enveloppen voor haar genodigden zelf heeft geschreven) zich meer dan eens heeft vergist van adres of van postcode. Die enveloppen (tot nu toe 5) zijn wel teruggekomen: de postbode heeft zelf de uitnodiging opengedaan (enveloppes waren niet dichtgeplakt) en deze teruggestuurd naar het adres van mijn ouders, dat als eerste vermeld stond onderaan de kaart. Eén uitnodiging is teruggekomen naar het adres waar ik en mijn verloofde samenwonen, dat stond er ook op vermeld.
Ik heb dus wel de indruk dat als het adres niet juist is, de enveloppen terugkomen.
Of dit voor alle enveloppen geldt, weet ik nog niet. Dat weet ik pas als de datum voor bevestiging verstreken is en we de mensen gaan bellen om te vragen of ze al dan niet komen. Misschien komen er dus nog uit de lucht gevallen dan...

Persoonlijk zou ik, moest ik opnieuw beginnen, toch de afzender niet vermelden. Het waren er gewoon te veel om dat er ook nog op te schrijven en met klevertjes of een stempel werken zou bij ons afbreuk doen aan de hele opzet. We hebben van die super-klassieke uitnodigingen en de enveloppen die ik heb geschreven, heb ik in kalligrafie gedaan - om dat ook voor de afzender te doen is écht te veel werk.

Groetjes !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info