Terug naar overzicht
hey,ik ga naar Sizoo in de diestsetraat...kan geweldig mooi opsteken!Grtjes marjan
Hallo Barbara,Ik kan je mijn kapster aanbevelen : Academy Coiffure in de Muntstraat in Leuven. Zowel Dorien als haar collega kunnen heel goed opsteken. Veel succes!Nathalie
Hey, Ik treed Nathalie bij, Academy Coiffure is een aanrader. Dorien en Liesbeth zijn 2 toffe dames en kunnen heel mooi opsteken. Liesbeth is wel vanaf half mei in zwangerschapsverlof...groetjesElise
Jimmy van "ARTE" op het Becker Remy Plein in Kessel-lo.Hij is geweldig!Bij Sizoo ben ik ook geweest en daar was ik helemaal niet tevreden over. Ik vond het niet mooi en het was KEI DUUR!Jimmy vraagt maar rond de 20 € voor een proefkapsel, Sizoo 45 €...Wie ook goed zijn, zijn die van "ZEN COIFFURE" in de Mechelsestraat. Vraag achter Conchy.Groetjes en succes!
Ik zou alvast niet naar Haiti's hair garden gaan. Ik heb daar vandaag mijn proefkapsel laten doen bij 'Nico' en het trok echt op niets. Ik had mij op voorhand geïnformeerd over de prijs (60 à 70 €) en uiteindelijk heeft hij mij 120 € aangerekend! Echt schandalig!
Hallo Barbara,ikzelf ben kapster aan huis, specialiteit bruidskapsels, en tweevoudig wereldkampioene hierin.Ik ben eveneens gediplomeerd visagiste, hiervoor kan je dus ook bij mij terecht indien gewenst.Bel of mail gerust eens voor meer informatie:kelly.lenhardt@telenet.be0494/74.03.66Groetjes,kelly Lenhardt