Terug naar overzicht
Ik vind een trouwfeest op zich al speciaal genoeg! Jullie moeten toch in de belangstelling staan en geen goochelaar of zoiets??Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Een vriend (goochelaar) van ons doet ons blijkbaar een goochelshow cadeau samen met zijn vriendin... geen idee wat het gaat geven!
Ik zou dan eerder het verrassingselement in de openingsdans steken. Of een groepsdans instuderen met enkele vrienden of familieleden. Als je al iemand zou laten komen zou ik dit eerder bij de ontvangst doen, niet op het feest zelf. bv. Iemand die de mensen leuk ontvangt en eventueel de tafelaanduiding doet. Wat juist weet ik ook niet. Met op het feest zelf iets te doen zou ik mee oppassen; het is vlug laat. Misschien dat er nog vrienden iets ineen puzzelen (spelletje met bruidkoppel)ook.groetjes, Carolina
als antwoordje op véro uiteraard moeten bruid en bruidegom op die dag in de belangstelling staan. maar als je die dag 100 tot 200 man ontvangt, en met die mensen ook even wil praten, en je kan dit niet allemaal tegelijk, is het fijn dat je iemand hebt, bijvoorbeeld een goochelaar, die de gasten vermaakt. daarom grote show. maar gewoon even tijdens de receptie, of van tafel tot tafel, in kleine groepjes. werkt perfect om de mensen "los" te krijgen, en als je een goede goochelaar hebt, zal je merken dat de mensen ook veel spontaner met elkaar gaan praten. een goochelaar is een sfeermaker, niet iemand die jullie belangstelling steelt.
Hoi Karmen,kvroeg me gewoon af of jullie ondertussen al getrouwd zijn en of jullie dan een goochelaar hebben laten komen ? Ben ook zoek naar iets extra voor mijn feest.groetjes