Nu Online
Momenteel zijn er 436 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

instrumentale muziek tips????

15-3-2009 20:14:11
hey medebruidjes!
Met nog maar 20 dagen op de teller te hebben staan zijn we dringend op zoek naar instrumentale muziek voor tijdens de offerande in de kerk. Hebben jullie soms een idee? De overige liedjes in de kerk zijn modern (marco borsato, clouseau, katie muella,...)

een dikke merci op voorhand

Imke

Imke
4-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 324

Lieve
27-6-2009
 Meld misbruik15-3-2009 22:05:40

Hey,

The beginning of the partnership van Stephen Warbeck vind ik heel mooi.(je kan het vinden op youtube)

Anneleen

Meld misbruik16-3-2009 22:03:57

wij nemen instrumentaal bella's lullaby van carter burwell. Is de soundtrack van Twilight. Prachtig pianonummer,speel het constant, maar ik ben dan ook een twilightfan :) dus beetje bevooroordeeld :)(mss dat het minder mooi is als je het verhaal erachter niet kent)

groetjes
Anneleen
18/7/09

Rebecca

Meld misbruik16-3-2009 23:54:30

Beste Imke,

Heb je al gezocht naar instrumentale filmmuziek, bvb muziek uit jullie favoriete film?
Wij zijn van plan om o.a. filmmuziek uit onze favoriete films te gebruiken.
Succes bij je zoektocht!

Rebecca
21/08/09

Imke
4-4-2009
 Meld misbruik17-3-2009 17:06:36

Hey daar allemaal,
Dat van Twilight is idd super mooi. Dit is het genre dat we wat aan het zoeken zijn.
En rebecca... daar begint het probleem al... wij komen niet overeen wat het betreft van muziek dus dit lukt ons niet. Toch bedankt voor de reactie!

Imke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...