Nu Online
Momenteel zijn er 428 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal de maeklehoeve

16-3-2009 15:17:55
Hallo, heeft iemand ervaring met de maekelhoeve in Veerle? Wij hebben deze zaal uitgekozen voor ons feest en zouden graag weten of iemand met deze zaal al ervaringen heeft?
Bedankt!

davina
9-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 878

Claudia
19-6-2009
 Meld misbruik16-3-2009 15:24:47

Hey Davina !

We hebben van de Maekelhoeve eigenlijk alleen maar positieve reacties gehoord, mooie zaal, goede samenwerking, mooie tuin enzovoort.. dat heeft bij ons ook de doorslag gegeven om ons feest daar ook te houden op 19 juni.
Heb hier helemaal geen twijfels rond, we zitten goed met onze zaal hoor. ;-)

Heb jij DJ van de zaal of eigen DJ?
We hadden eerder ook Hof te Rhode bezocht in Schaffen, wat ook wel OK leek, maar die deden moeilijk over DJ, we mochten wel een eigen DJ, maar die moest materiaal van de zaal zelf gebruiken. Elke goede DJ gaat hier niet mee akkoord denk ik zo .. en we stonden echt wel op de DJ die wij wilden (en nog steeds hebben) omdat we er echt wel van overtuigd zijn dat we geen betere kunnen hebben.
In de Maekelhoeve maakten ze daar helemaal geen problemen rond, dus nog een extra pluspunt. :)

Wanneer trouwen jullie?

davina
9-5-2009
 Meld misbruik16-3-2009 16:20:50

Hallo Claudia,

Wij trouwen op 9 mei 2009 dus dat is echt niet meer zo lang.
Ben eigenlijk ook wel vrij zeker van de zaal want, heb al veel positieve reacties gehoord maar, wou toch ook eens op het forum horen wie er nogal ervaringen mee heeft gehad.
Van de DJ, wij hadden eigenlijk niemand in onze gedachten dus gaan wij voor de DJ van daar. Ik hoop dat dat allezins gaat meevallen want, daar staat je feest toch mee he...
Nog een vraagje, zijn er dan nog andere feesten als jullie daar trouwen of is het complex helemaal voor jullie? Want, dat vond ik niet helemaal duidelijk.

Groetjes

an
14-8-2009
 Meld misbruik16-3-2009 16:35:21

hey,
wij zijn ook gaan zien naar de maekelhoeve ik vond het een hele mooie zaal.
maar wij hebben toch gekozen voor de vesten Veerle.Ik vond die man van de maekelhoeve een beetje raar zo vroeg ik bv achter het dessert en hij antwoorde zoiets van ja wij zien dat altijd een paar dagen van tevoren.ja ik ben nogal pietje precies op zo van die dingen.
ik vond dit gek.maar het is wel een prachtige zaal en het eten is er ook lekker ben er al eens geweest en het was af.nu moet ik ook wel zeggen dat ik niet zo hou van dat stijf gedoe maar albij al twas goed .en is het toch ieder zijn goesting en mening he.

veel plezier,
groetjes

Claudia
19-6-2009
 Meld misbruik16-3-2009 17:13:42

Een goede DJ is idd belangrijk.
Die van de zaal zal ook wel goed zijn, maar met de onze hebben we nauwere banden.

Wij hebben het hele "complex" voor ons, waar ik wel blij mee ben.. zou 't niet zo leuk vinden moest er nog een feest plaats vinden ..

Groetjes

Melissa
8-7-2011
 Meld misbruik20-3-2009 21:44:54

helaba,

Wij hebben ook voor de Maekelhoeve gekozen voor onze trouw op 10 juli. Dit omdat een vriendin van ons daar haar feest ook gegeven heeft en moet zeggen dat het echt de moeite was. Zowel het eten als het feest zelf... Vind het wel gek dat hier iemand zegt dat ze hun eigen dj mogen meebrengen want wij hebben dit ook gevraagd en ze hebben tegen ons gezegd dat dit geenszins mogelijk was omdat ze onlangs al hun materiaal vernieuwd hebben en sinds toen enkel nog met de huisdj werken... raar... Maar zoveel te beter voor jullie natuurlijk he!

groetjes Melissa

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...