Nu Online
Momenteel zijn er 509 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Suite-auto's en chauffeurs

16-3-2009 18:20:42
Dag mede-bruidjes!

Ik vroeg me af hoe iedereen aan allemaal dezelfde suite-auto's en aan chauffeurs komt. Wij zouden het liefst gaan voor bmw of audi maar in onze vrienden en familiekring komen we nooit aan genoeg auto's van hetzelfde merk.
Tips zijn welkom!

Mercikes!!

Maren
9-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1196

an
14-8-2009
 Meld misbruik16-3-2009 18:55:15

hallo,
wij hebben auto's van de ceremoniemeester en chauffeurs.
je kan den zeggen welke auto's je wilt en die zoekt die dan.
je kan er ook huren maar dan heb je geen chauffeur.
bij ons kwam ceremoniemeester goedkoper dan gewoon huren ze profiteren er van.
nog veel succes,
groetjes an

Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik16-3-2009 18:58:24

Ik rijd met een bedrijfswagen, en iedereen heeft bij ons exact dezelfde bedrijfswagen, dus rijden er 6 collega's van me. Allemaal dezelfde wagens, en het kost geen geld :-)

Wij hebben een specialere wagen en die wordt door een vriend geleverd. Ook gratis.

Ik vind het schandalig hoeveel geld ze voor ceremonievervoer durven vragen, vandaar dat wij tot deze oplossing zijn gekomen.

Velen nemen ook enkel een wagen voor het koppel en laten de suite met hun eigen wagen rijden.

Het is maar hoe je het ziet.

Karolien.

Tom

Meld misbruik16-3-2009 19:04:16

Beste Maren,

Wij hebben limousine mét chauffeur te huur, we zijn net gestart en hanteren zeker geen schandalige prijzen. Wij rekenen enkel de tijd aan dat de limo ter beschikking is en dus niet van garage tot garage.
Indien je interesse zou hebben mag je mij steeds contacteren via mail of gsm.
Met vriendelijke groeten,
Tom Renders
TheLimo.be
info@thelimo.be
www.thelimo.be
0475/64.30.91

Bjorn
1-8-2009
 Meld misbruik16-3-2009 20:46:40

Hallo Maren,

Wij rijden ook met bedrijfswagens. Voor 's avonds zoek ik enkele 'vrijwilligers' die de suite naar huis willen voeren. Ik dacht dit via dit forum te doen, enb als tegenprestatie wil ik dezelfde dienst op jullie feest leveren. Als je een chauffeur ontbreekt, laat dan zeker een bericht.

Groeten

Bjorn

Sofie
29-6-2009
 Meld misbruik16-3-2009 22:53:46

Hallo,

Wij zochten ook BMW's X5 voor ons huwelijk. Heel veel rondvragen moet je doen aan alle mensen die je maar kent, vrienden, collega's, broers of zussen inschakelen. Het helpt! Iedereen kent wel mensen en misschien via via. Bij ons lukt het na veel gebel, sms, gemail enz.

groetjes
Sofie

Claudia
19-6-2009
 Meld misbruik17-3-2009 9:54:43

Misschien eens contact opnemen met een BMW of Audi garage? Wij willen allemaal dezelfde soort Volvo's en we zijn naar onze Volvo garage gestapt. Die zorgt voor de nodige wagens en nummerplaten, gratis ...
Nu ligt het er nog aan of het allemaal toonzaalwagens zullen zijn of dat er ook enkele tussenzitten van klanten.
Dan kan het zijn dat die mensen zelf met hun auto willen rijden, voor die mensen voorzien we een fles champagne ofzo.. ze moeten dat ook niet voor niets doen.
Als het toch allemaal toonzaalwagens zullen zijn hebben we sowieso al evenveel chauffeurs als dat we wagens "besteld" hebben voorzien.

Lijkt me het beste dus: een garage binnenstappen !

Succes :-)

Sara
8-8-2009
 Meld misbruik17-3-2009 11:11:51

Hallo Maren,

van waar ben je precies?
Wij hebben een donkerblauwe A6 en zijn van Hoeselt...

Groetjes Sara
08/08/'09

Maren
9-8-2009
 Meld misbruik17-3-2009 13:06:24

Wij wonen in Beverst.
Al bedankt voor de reacties!

Sara
8-8-2009
 Meld misbruik17-3-2009 14:51:45

Ah dan ken ik u denk ik...
Heb jij bij de Kleyne Laer gewerkt?

Maren
9-8-2009
 Meld misbruik17-3-2009 19:11:14

Ja. Gij ook? Dan kan ik u nog ja. Proficiat met de verloving he!!

Sara
8-8-2009
 Meld misbruik18-3-2009 10:09:42

Hihi ja, ik ben de nicht van Stephie :)
Gij ook proficiat met de verloving. Geniet nog van de voorbereidingen ;)
En je weet me wel te vinden via via als het moest zijn...

Groetjes Sara

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...