Terug naar overzicht
hallo,wij hebben auto's van de ceremoniemeester en chauffeurs.je kan den zeggen welke auto's je wilt en die zoekt die dan.je kan er ook huren maar dan heb je geen chauffeur.bij ons kwam ceremoniemeester goedkoper dan gewoon huren ze profiteren er van.nog veel succes,groetjes an
Ik rijd met een bedrijfswagen, en iedereen heeft bij ons exact dezelfde bedrijfswagen, dus rijden er 6 collega's van me. Allemaal dezelfde wagens, en het kost geen geld :-)Wij hebben een specialere wagen en die wordt door een vriend geleverd. Ook gratis.Ik vind het schandalig hoeveel geld ze voor ceremonievervoer durven vragen, vandaar dat wij tot deze oplossing zijn gekomen.Velen nemen ook enkel een wagen voor het koppel en laten de suite met hun eigen wagen rijden. Het is maar hoe je het ziet.Karolien.
Beste Maren,Wij hebben limousine mét chauffeur te huur, we zijn net gestart en hanteren zeker geen schandalige prijzen. Wij rekenen enkel de tijd aan dat de limo ter beschikking is en dus niet van garage tot garage.Indien je interesse zou hebben mag je mij steeds contacteren via mail of gsm.Met vriendelijke groeten,Tom RendersTheLimo.beinfo@thelimo.bewww.thelimo.be 0475/64.30.91
Hallo Maren,Wij rijden ook met bedrijfswagens. Voor 's avonds zoek ik enkele 'vrijwilligers' die de suite naar huis willen voeren. Ik dacht dit via dit forum te doen, enb als tegenprestatie wil ik dezelfde dienst op jullie feest leveren. Als je een chauffeur ontbreekt, laat dan zeker een bericht.GroetenBjorn
Hallo,Wij zochten ook BMW's X5 voor ons huwelijk. Heel veel rondvragen moet je doen aan alle mensen die je maar kent, vrienden, collega's, broers of zussen inschakelen. Het helpt! Iedereen kent wel mensen en misschien via via. Bij ons lukt het na veel gebel, sms, gemail enz.groetjesSofie
Misschien eens contact opnemen met een BMW of Audi garage? Wij willen allemaal dezelfde soort Volvo's en we zijn naar onze Volvo garage gestapt. Die zorgt voor de nodige wagens en nummerplaten, gratis ... Nu ligt het er nog aan of het allemaal toonzaalwagens zullen zijn of dat er ook enkele tussenzitten van klanten.Dan kan het zijn dat die mensen zelf met hun auto willen rijden, voor die mensen voorzien we een fles champagne ofzo.. ze moeten dat ook niet voor niets doen.Als het toch allemaal toonzaalwagens zullen zijn hebben we sowieso al evenveel chauffeurs als dat we wagens "besteld" hebben voorzien.Lijkt me het beste dus: een garage binnenstappen ! Succes :-)
Hallo Maren,van waar ben je precies? Wij hebben een donkerblauwe A6 en zijn van Hoeselt... Groetjes Sara 08/08/'09
Wij wonen in Beverst.Al bedankt voor de reacties!
Ah dan ken ik u denk ik... Heb jij bij de Kleyne Laer gewerkt?
Ja. Gij ook? Dan kan ik u nog ja. Proficiat met de verloving he!!
Hihi ja, ik ben de nicht van Stephie :) Gij ook proficiat met de verloving. Geniet nog van de voorbereidingen ;)En je weet me wel te vinden via via als het moest zijn... Groetjes Sara