Terug naar overzicht
Hallo,Mss ook een oplossing: een ivoorkleurige das? Past ook mooi op een wit hemd en zo past het dan volledig met jouw kleed.Groetjes,Katrien19/06/2009
Ik zou een ander hemd kiezen. Op de foto's gaat dat anders ni zo mooi zijn vrees ik. Maar de bruidskindjes zou ik gewoon zo laten. Dat zou mij allesinds ni storen. Ik veronderstel dat jullie met warm weer trouwen...Groetjes, Kim
als er wit in je kleed zit is dit toch geen echt probleem? merendeel van de mannen nemen een gewoon wit hemd ipv ivoor.ik heb de afgelopen jaren al verschillende trouwen meegemaakt en alle mannen hadden een wit hemd aan, terwijl de vrouwen in het ivoor of gekleurd kwamen.
Denk ook dat het sowieso moeilijk is om volledig dezelfde kleur te vinden van hemd en trouwkleed, dan zou je al een stukje stof van je kleed moeten meenemen om te kunnen vergelijken want er zullen van merk tot merk verschillen zijn..Groetjes,Katrien19/06/2009
Euhm, ik zou me hier echt geen zorgen in maken. tmijne is deels ivoor en zijn hemd is wit, in zelfde winkel gekocht. Je ziet toch amper t verschil? Zou ik niet wakker van liggen hoor... hij draagt toch kostuumvest... dat zal zeker niet afsteken. Misschien ligt het aan mij, maar ik vind dat zelfs mooi, en je slaap er voor laten...?Wil echt niet negatief doen, maar was beeetje geschrokken van dit berichtje.Rebecca
Ja ik ben heel perfectionistisch ingesteld. Maar ik begrijp wel Rebecca dat dit raar overkomt voor jou. Ik lig snel wakker van iets, niet altijd even leuk maar ja zo ben ik nu eenmaal. Wss gaan we nog een reserverhemd kopen en als ik mijn kleed dan thuis heb, kunnen we nog zien wat het beste is!Groetjes30/05/2009en alvast bedankt voor de reacties!
Hey Joke,Helemaal niet raar hoor dat je van zoiets wakker ligt! Ik was ook zo (ben vorige zomer getrouwd) en ik droomde voortdurend over onze bruiloft en heb heel veel slapeloze nachten gehad. Bij mij ging het om de das. Mijn man had een grijs hemd met een witte das. En mijn jurk was ivoor/wit...en ik was ook bang dat het niet bij elkaar zou passen. Maar eigenlijk zie je dat verschil echt niet hoor. Tis maar een minieme kleurnuance ivoor - wit...Ik lag wakker van mijn kleed, mijn kapsel, mij schoenen, alles. Dus heel normaal hoor!Succes!
Hey TinnekeBlij dat ik niet de enige ben :-)Ik zal blij zijn als het zover is, want ik zit ook te stressen over alles!Leuk te horen dat het bij jou allemaal goed gekomen is ;-)Groetjes Joke