Nu Online
Momenteel zijn er 419 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwringen Fede Di Oro

17-3-2009 9:15:57
Hallo,
Heb al verschillende x reclame gehad van de trouwringen van Fede Di Oro. Deze zien me er mooi uit maar ik heb schrik voor de kwaliteit omdat de prijs voor 2 ringen toch wel lager liggen dan bij een juwelier.
Heeft iemand ervaring ermee en hoe zijn de ringen in het echt?

Laurence
18-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 538

PETRA
4-4-2009
 Meld misbruik17-3-2009 9:30:05

Hallo, wij hebben ook ringen van Fede di Oro. De reden waarom ze goedkoper zijn is omdat je ze rechtstreeks van de fabrikant koopt, zonder kleinhandel als tussenpersoon. Maak je dus zeker geen zorgen over de kwaliteit!

Evi
30-5-2009
 Meld misbruik17-3-2009 9:57:40

Wij hebben ook onze trouwringen daar gekocht. Je moet echt niet twijfelen aan de kwaliteit. Zoals reeds gezegd, ze werken zonder tussenpersonen en daardoor zijn ze goedkoper dan de doorsnee juwelier. Heb vorig week hun recentste nieuwsbrief gekregen. Dit wordt ondermeer vermeld:

RECHTSTREEKSE VERKOOP uit EIGEN ATELIER
- Persoonlijke bespreking met de createur van Fede di Oro
- Alle modellen worden aangepast naar uw voorkeur: breedte, hoogte, aantal briljant.
- Door de korte en rechtstreekse verkoopscyclus geniet u van 35% prijsvoordeel tov andere trouwringmerken
- Gratis thuisaflevering voor klanten of op een servicepunt in uw buurt.
- Levenslange garantie en gratis op maat binnen het jaar
- De trouwringen worden afgeleverd met certificaat van echtheid 18kt goud en diamant.

Ben hier nu wel gratis reclame aan het maken voor hen, maar 't is maar om te zeggen dat je je niet moet twijfelen ad prijs/kwaliteit. Je zal dat ook direct merken als je binnenkomt: één en al profesionalisme

s
1-6-2007
 Meld misbruik17-3-2009 11:16:26

Je leest hier heel vaak positieve reacties over Fede di Oro op het forum.
Zoek eens via de zoekfunctie en je gaat er nog hopen topics over vinden.
Zoals Evi al vermeldt zal het prijsverschil voor een stuk te verklaren zijn door rechtstreekse verkoop. Ze moeten geen vertegenwoordigers betalen die bij juwelieren gaan leuren met hun collectie, geen mooie foldertjes betalen,...

Tessa
10-10-2009
 Meld misbruik17-3-2009 11:41:32

Ook wij hebben onze ringen bij Fede Di Oro gekocht.
Zeer vriendelijk, goede en snelle service.
Tegen ons zeiden ze ook dat ze hun goud nog aan een goede prijs hadden kunnen kopen, maar als die voorraad op zou zijn zou het wel ietsjes schelen in prijs maar dan spreek ik niet van honderde euro's verschil denk ik!

Ik vind het een aanrader.

Gr.
Tessa

Laurence
18-9-2009
 Meld misbruik17-3-2009 12:37:25

Bedankt al voor de vlugge reacties! Ga zeker naar daar gaan kijken dan want het scheelt toch veel met sommige juweliers vind ik en vind ze ook wel mooi. Is wel een uurtje rijden voor ons maar dat neem ik er dan ook graag bij.
Kan iemand me nog vertellen hoelang we op voorhand moeten gaan? Wij trouwen 09/09/2009

Maren
9-8-2009
 Meld misbruik17-3-2009 13:04:37

wij zijn ook daar geweest in december en hebben onze ringen besteld voor ons huwelijk op 29/08/09. Ze zullen aan huis geleverd worden in juni.
Ik weet niet of we te vroeg waren of eigenlijk nog wat langer hadden kunnen wachten maar ik had al voldoende prijzen en juweliers gezien om daar zeker onze keuze te vinden.
Zeker doen!

Tessa
10-10-2009
 Meld misbruik17-3-2009 13:17:44

Wij trouwen 10.10.09 en hebben onze ringen reeds bestelt.
Voor ons was het +/- 2u rijden maar heb er geen spijt van want de ringen zijn echt ons ding en ons idee...

Gr.
Tessa

Wendy
16-5-2009
 Meld misbruik17-3-2009 19:16:54

Hey,

Wij zijn in november onze ringen gaan bestellen en trouwen in mei. Ze hadden ons op de beurs gezegd dat we, indien mogelijk, 6 maanden op voorhand moesten langsgaan om ze te bestellen. Normaal worden onze ringen in april aan huis geleverd.

groeten,
Wendy
16 mei

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik18-3-2009 14:06:35

hey Laurence

De kwaliteit van de ringen is heel goed.
Wij hebben daar onze trouwringen gekocht en lopen daar nu bijna een jaartje mee rond.

Wij hebben €660 betaald voor twee witgouden ringen, de zijne eenvoudig rond, de mijne met 8 briljantjes.
Wij zijn naar daar gereden omdat zij de enige zijn naar ons weten die zo een uitgebreid gamma hebben en die duidelijk zijn in hun prijszetting.
Op andere websites vind je parktisch geen prijzen en als je binnengaat bij andere juweliers hebben ze een heel beperkt aanbod en meestal dan nog van die heel excentrieke.
Uiteraard kunnen ze dat allemaal wel maken, maar op die moment kan je het niet aandoen hé, dat kan je bij Fede di Oro wel. Je ziet alles direct, kan het passen, weet direct de prijs...
Ik vind het zeker een aanrader.
die man is ook tien minuten weggegaan om ons met elkaar te laten overleggen!

Ik heb er geen klagen van in ieder geval.

Groetjes

annen mark
5-9-2009
 Meld misbruik19-3-2009 11:15:09

Dag Laurence,

WIj trouwen enkele dagen voor jullie, namelijk op 5/9! Wij hebben ook nog geen ringen en zijn er ook nog niet direct mee bezig. Op de trouwbeurs hebben we Fede di Oro ook gezien en we zouden er zeker eens langs gaan.

Nog veel voorbereid-plezier!
Ann

Tine
1-1-2017
 Meld misbruik20-3-2009 1:20:44

Wij zijn helemaal uit de kempen naar daar gereden omdat we veel postieve reacties hadden gekregen over de ringen. En inderdaad, daar vonden we onze droomringen. Toevallig zo'n beetje de duurste die ze hadden maar ze zijn dan ook prachtig. Enorm veel keuze, in alle mogelijke materialen en alles is aanpasbaar aan je eigen smaak. Ik raad je wel aan om een afspraak te maken want het is er op zaterdag erg druk.
Succes met het kiezen!

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik20-3-2009 21:25:03

Wij zijn ook helemaal uit de kempen ernaartoe gereden. Uiteindelijk een ring gevonden compleet naar mijn goesting. Een volledig nieuwe creatie noemden ze het.
De rest is ook zo duur omdat dat ene pot nat is. Tessina, aurodesign en mémoire das allemaal hetzelfde maar opgedeeld om meer te verkopen. Die vragen maar op hé. We zijn eerst naar een ring gaan zien van aurodesign met een diamant. Deze steen zag geel, echt lelijke kleur, zeker in een witgouden ring. Man vriend zit in de diamantwereld. (Bij Fede di oro, echt schoon stenen!) Ik had mijn zinnen gezet op een ring van mémoire. Nen dure wel 1500 euro voor de damesring alleen. Daarna bij fede di oro: 1200 euro voor de twee!!!! ringen samen. damesring heeft evenveel goud en stenen! Dus daar kant niet aan liggen hé. Toch groot prijsverschil vindt ik.

groetjes, Carolina

groetjes, Carolina

regina
10-4-2010
 Meld misbruik21-3-2009 7:43:05

Hey wij zijn zelf van Antwerpen en hebben er toch voor gekozen om bij Fede di Oro onze ringen te kopen. Die keuze heb ik me nog geen moment beklaagd. vriendelijke mensen, goeie service en vooral: mooie ringen. :) zeker de moeite om eens te gaan kijken!

Noemi
17-10-2009
 Meld misbruik21-3-2009 16:13:20

Hey Laurence

Wij hebben ook onze ringen daar gekocht. Ik had eerder een paar heel mooie ringen gezien van Aurodesign, maar die kostten meer dan 1500 eur voor de 2. Bij Fede Di Oro hebben we er een paar gevonden, voor veel minder geld, en zeker zo mooi! Maar je maakt wel best een afspraak.
Veel succes!
groetjes

Laurence
18-9-2009
 Meld misbruik23-3-2009 12:49:58

Jullie hebben mij overtuigd om een afspraak te maken bij Fede Di Oro.
Kan iemand me nog zeggen of jullie bij bestelling een voorschot betalen of al het voledige bedrag en indien een voorschot, op hoeveel ik dan moet rekenen?
Aan iedereen nogmaals bedankt en nog veel succes met de voorbereidingen!!
Groetjes Laurence

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...