TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
katelijne
|
17-3-2009 15:12:22
ja, ik draag handsschoenen, met vingers erin en lang (tot halverwege bovenarm) maar ik trouw wel in de winter, dus das toch anders dan in juni hé...
|
|
inge
27-6-2009
|
17-3-2009 15:54:59
Ik denk dat wij daar niet veel op kunnen zeggen, het moet namelijk in de stijl van je jurk liggen he. succes!
|
|
s
1-6-2007
|
17-3-2009 18:01:09
Ik ben in de winter getrouwd en droog er geen. Ik vind dat meestal niet zo mooi, maar smaken verschillen. Ook moet dat zoals eerder vermeld bij je kleed passen en je andere accesoires. Ik kan me voorstellen dat ketting, oorbellen, opgestoken haar, tiara, haarversiering, stola én handschoenen teveel is. Dus veel hangt af van al de rest. Ik ben eerder van het idee, less is more.
|
|
s
1-6-2007
|
17-3-2009 18:01:10
Ik ben in de winter getrouwd en droog er geen. Ik vind dat meestal niet zo mooi, maar smaken verschillen. Ook moet dat zoals eerder vermeld bij je kleed passen en je andere accesoires. Ik kan me voorstellen dat ketting, oorbellen, opgestoken haar, tiara, haarversiering, stola én handschoenen teveel is. Dus veel hangt af van al de rest. Ik ben eerder van het idee, less is more.
|
|
heidi
|
17-3-2009 18:12:27
je moet gewoon zien dat het bij je jurk past, je hebt kleedjes dat absoluut niet mooi zijn met handschoenen. dat is zoals met alles.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|