TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tine
|
17-3-2009 13:28:46
Hey Chantal,
Ik ben een aantal jaar geleden naar een trouwfeest geweest in het kasteel van saffelaere en dat was echt DIK in orde!
Maak je dus maar geen zorgen!
Veel plezier...
|
|
Chantal
17-7-2010
|
17-3-2009 13:34:10
Hey Tine!
Bedankt voor je reactie! Ik had er ook al veel positieve dingen over hoort maja toch je begint dan te denken en te denken en je wil ook maar alleen dat je feest geslaagd is en dat alles goed gaat... Nu kdenk wel dat ik de juiste keuze gemaakt heb! Over Sint Hubert in Ronse hebben we namelijk wel negatieve dingen hoort en over het Kasteel van Saffelaere niet!
Alvast bedankt meid!
|
|
Eva
10-10-2009
|
17-3-2009 13:49:21
Dag Chantal!
Leuk dat je voor die locatie gekozen hebt! Wij zelf gaan naar Zelzate (Den Hof) maar vorig jaar zijn wij op een bruiloft geweest van vrienden en dat was ook in Lochristi. Alles was erg goed verzorgd en het eten was echt heerlijk. Je zult het je alvast niet beklagen!
Groeten, Eva
|
|
Sofie
25-4-2009
|
17-3-2009 14:02:07
Dag Chantal!
Onze feest gaat ook door in het kasteel van saffelaere.. We zijn vorig weekend het menu gaan proeven en het was héél lekker, de mensen zijn allemaal supervriendelijk en ik heb er alle vertrouwen in dat het op 25 april dik in orde zal zijn. Het is duidelijk dat ze veel ervaring hebben met grote feesten en ze zijn dan ook erg professioneel. Dus, ik denk dat je op beide oren kan slapen!
|
|
Chantal
17-7-2010
|
17-3-2009 14:11:42
Hey Eva!
Wij zijn ook naar Den Hof in Zelzate gaan zien en vonden het er ook heel mooi en iedereen was er heel vriendelijk! Het overdekte terras vonden wij daar dan ook heeeeel mooi! En ze zijn heel flexibel en alles is bespreekbaar dus dit vonden wij ook een heel goeie feestzaal! Maar ik was meer op zoek naar een kasteel en dan vonden wij Kasteel van Saffelaere echt geschikt daarvoor! Kdenk dat je je op je huwelijk zelf juist een prinsesje voelt! Vooral die mooie trap om naar beneden te komen echt een kippevel momentje! Maar ben blij dat ik hier terug een positieve reactie hoor!
|
|
Chantal
17-7-2010
|
17-3-2009 14:13:41
Hey Sofie!
Weet het me te zeggen hoe jou feest was in het kasteel van saffelaere! De mensen zijn idd heel vriendelijk en alles ziet er echt tot in de puntjes afgewerkt uit als je ze zo bezig hoor! Een heel mooie locatie vonden we! Kdenk ook dat we het ons niet zullen beklagen! Ik wens je alvast een heel mooi huwelijk toe!
|
|
Eva
10-10-2009
|
17-3-2009 15:04:49
Dag Chantal,
als jij je net als een prinses wilt voelen, dan heb je zeker goed gekozen! Wij wisten eigenlijk direct dat Den Hof echt iets voor ons was, en die orangerie is gewoon super! Het scheelt natuurlijk ook dat we zelf van Zelzate zijn:-)en dus praktisch te voet naar huis kunnen, maar de zaal is echt op ons lijf geschreven zeg maar.
Geniet in ieder geval van je huwelijk en van alle voorbereidingen. Dat doen wij alvast! En over je zaal hoef je je in ieder geval geen zorgen te maken!
Groeten, Eva
|
|
Chantal
17-7-2010
|
17-3-2009 15:14:59
Ja Den Hof stond ook ZEKER in mijn top 5 maar het nadeel bij ons was ook dat we daar al gauw een dikke 3 kwartier op moesten rijden wat natuurlijk wel een eindje was,wij vonden dat niet zo erg maja dan dachten we dat onze gasten dit mss niet zo tof zouden vinden...Maar moest ik in Zelzate wonen ik zou het ook zeker overwegen! Tis idd handig dat jullie te voet naar huis kunnen! Tis een prachtige zaal en denk ook dat je er zeker geen spijt zal van krijgen! Die open haard is daar ook zeer mooi! Bedankt lieve meid dit wens ik jullie ook wederzijds toe!
Groetjes, Chantal!x
|
|
Karolien
23-5-2010
|
17-3-2009 22:06:31
Hey
wij zijn in onze zoektocht ook naar Den Hof, Kasteel van Saffelaere en St Hubert geweest.... En uiteindelijk trouwen we nu in Huyze De Baere in Maldegem :-)
Al deze zalen behoren tot de betere zalen van Oost-Vlaanderen dus zou me echt geen zorgen maken hoor!
Groetjes Karolien.
|
|
www.klimaxsmusic.be
|
18-3-2009 1:47:18
Goeiedag.
Het Kasteel van Saffeaere is zeker een goede keuze. Menneer Herman en zijn personeel zullen jullie zeker en vast een geweldig feest bezorgen.
Muziekkale groeten www.klimaxsmusic.be
|
|
Chantal
17-7-2010
|
18-3-2009 8:46:00
Hey Karolien,
Huyze De Baere ben ik niet geweest naar alle andere wel maar op internet ziet dit er wel heel goed uit! Ik denk ook dat we ons geen zorgen moeten maken... Wens je alvast een heel mooi huwelijk toe meid!
Groetjes, Chantal
|
|
Chantal
17-7-2010
|
18-3-2009 8:47:08
Hey klimaxs music,
Bedankt voor de positieve reactie terug ik denk dat ik mij dus echt GEEN zorgen moet maken :-)
Groetjes, Chantal
|
|
Karen
4-7-2009
|
18-3-2009 11:18:25
Wij zijn er vorig jaar ook naar een feest geweest,en alles was in orde,en tis natuurlijk een zeer mooie locatie.
|
|
Chantal
17-7-2010
|
18-3-2009 11:25:06
Hey Karen,
Ben hier al goed gerust gesteld :-) hehe...Tis leuk als je allemaal positieve reacties hebt! Zo gaat die twijfel ook vlugger weg...We zijn tevreden over ons keuze!
Groetjes, Chantal
|
|
Griet
27-3-2010
|
18-3-2009 15:10:07
hey Chantal
ik kan mij alleen maar aansluiten bij de meningen van iedereen hier. kasteel van Saffelaere is op en top. we zijn er nog niet naar een trouwfeest geweest, maar wel al veel gaan eten en naar een verjaardagsfeest en het was iedere keer dik in orde. we zijn zelf naar het kasteel gaan kijken ( als eerste locatie die we deden) want dat was absoluut onze favoriet en we hebben dat gedaan onder een etentje zonder dat de eigenaars de reden wisten, bij wijze als een testje en ik kan echt niets negatiefs zeggen over de zaal, het eten, de bediening. jammer genoeg kunnen wij er niet trouwen want we willen in de winter trouwen en ouders zijn zelfstandig waardoor wij met een receptie van 600 genodigden zitten en dat gaat niet in het kasteel van Saffelaere en met spijt in ons hart hebben we het van ons lijstje moeten schrappen. maar moesten we een kleinere receptie hebben dan stond Saffelaere aan de top zonder enige concurrentie !!!
groetjes griet
|
|
Chantal
17-7-2010
|
18-3-2009 15:50:09
Hey Griet,
Spijtig voor je dat he daar niet je feest kan geven maar idd als je met een receptie van 600 man zit is dit niet te doen...het zou al in de zomer moeten zijn dat de mensen buiten kunnen staan dan mss wel... We hebben idd volgens ons toch een goeie keuze gemaakt om ons trouwfeest daar te doen! M'n verloofde is er ook van overtuigd dat we hier zeker geen mis keuze in gemaakt hebben! Nogmaals bedankt voor je reactie en ik wens je volgende winter een heel mooi huwelijk toe!
Groetjes, Chantal
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|