Terug naar overzicht
wij hebben de weddingplanner genomen op aanraden van een ander koppel.tot nu toe enkel eerste gesprek gehad, maar klikte.hij is van het principe dat dit 2009 is en dat er dus ook zo mag getrouwd worden.WEL in stijl en met de nodige "ceremonien".anders moet je is op zijn site gaan kijken en eventueel een afspraak maken.eerste afspraak is altijd volledig vrijblijvend, enige wat je kwijt bent is je tijd ;-)
Hey sofie!Bedankt voor de tip! Je hebt gelijk je kan maar is bellen en navragen é je weet ma nooit! Ik zal hem is contacteren!Groetjes,Chantal
Dag ChantalIk kan je zeker ook Nathalie Dumarey aanraden (Wortegem-Petegem). http://www.nataliedumarey.be/ Contacteer haar gerust met mijn groeten!Sowieso veel succes gewenst!Tom Vanleeuwen
HoiIk studeer in juni af als eventmanager en was reeds ceremoniemeester op een trouw. Ik ben hier dus voor opgeleid maar aangezien ik nog geen jaren ervaring heb vraag ik dus ook slechts de helft van de prijs van een andere ceremoniemeester. Zelf trouw ik ook in 2010. In september doe ik er nog eentje. Ik ben van Ronse. Laat gerust iets weten.
Dag Julie,Geef me gerust je e-mail adres dan bespreken we dit verder in een mail.Wij trouwen ook in 2010 :-) hopelijk niet dezelfde datum hehe...Groetjes,Chantal