Terug naar overzicht
Ik heb deze geboekt:www.ingegrossen.net Ziet er super goed uit en was niet al te duur. Ze komt vanuit Brussel maar rijdt tot 100km zonder meerprijs wist ze me te zeggen.
Hey Annelies,Ik heb haar een mailtje gest. Haar werk ziet er idd goed uit! En als ze tot 100 km wil rijden kan dit geen probleem zijn denk ik. Alvast bedankt meid!
dag Chantal wij zijn naar de trouwbeurs in gent geweest in januari en daar stond een standje van een Mylène consulente. als zij eens een avond ( voor de datum van je huwelijk ) mag langs komen voor een presentatie van haar productjes ( wat trouwens gratis is, zelfs geen minimum verplicht bedrag te kopen heeft ze mij verteld ) dan komt ze op uw huwelijksdag aan huis gratis uw make up doen. ik weet wel niet of dat enkel een actie was van op de beurs of als zij altijd zo te werk gaat... maar zowiezo lijkt het me leuk om zo'n avond te doen met een groepje vriendinnnen, misschien wel op de vrijgezellenavond... de consulente die op de beurs stond is van Waarschoot ( 15 minuutjes van gent ) en het was voor haar geen probleem om tot drongen te komen, maar voor oudenaarde weet ik het niet. ze heeft jammer genoeg geen site maar ik kan je haar gegevens wel mailen ( weet niet of ik dit zomaar op het forum mag zetten ) dus je moet anders maar eens je email achter laten als je geïnteresseerd bent en dan stuur ik je haar gegevens . groetjes griet
Hey Griet,Heb je ze ook zien maquilleren op de beurs? Idd sptijtig dat ze geen website heeft... Het is wel leuk zo'n presentatie onder vriendinnen. Zou dat zeker niet erg vinden!Groetjes,Chantal
Beste, kijk gerust eens op www.fonkel.be
Hallo,www.heidifonteyn.be Groetjes
Hoi,Maqg ik nog vragen Griet en chantal hebben jullie voor die mevr van Mylene gekozen voor de bruidsmaquillage? En waren jullie tevreden.Is het ook mogelijk om een proef maquillage te laten doen, tegen betaling .dan Willen jullie haar email eens doorsturen aubalvast bedanktgroetensandra
HeyIk was super blij met de proef make up en heb deze direct geboekt voor mijn huwelijk in oktober.Kijk eens op www.mayastyling.be GroetjesLief
HoiIk ken iemand die het heel goed doet.Stef Dhulst je kan haar een mailtje sturen via dit adres. esthetieknogi@hotmail.comZe is afkomstig van Ruien.Op haar folder staat ook een bruidarregementlieve