Nu Online
Momenteel zijn er 498 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nagels

17-3-2009 16:32:21
hallo
ik had een vraagje
maar ik heb geen al te lange nagels
en zou graag lange mooie nagels hebben
maar hoe kan ik dat doen?
gelnagels zie ik niet zitten door de prijs
dus kent iemand een manier?
of ergens waar ik niet te dure gelnagels kan laten zetten?

groetjes

Sarah
10-10-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 364

s
1-6-2007
 Meld misbruik17-3-2009 17:54:28

Probeer eens setjes plaknagels van het kruidvat ofzo.
Tegenwoordig zijn die erg mooi en voor minder dan 20 euro ben je gesteld.

Liesbet

Meld misbruik18-3-2009 9:51:37

Hey Sarah,

ik zit met hetzelfde probleem, maar dacht aan hetvolgende:

ik zie het echt niet zetten om gelnagels of plaknagels te doen op mijn trouwdag. ik bijt op mijn nagels maar zou o zo graag natuurlijke lange nagels hebben. Ik zal anderhalve tot twee maanden voor onze trouw valse nagels opplakken die van kruidvat want die week je los in een half uurtje tegenover degene die je professioneel laat doen ruineren je echte nagels en maken die enorm dun zodat je ze niet makkelijk af kunt halen. ik doe dat tijdelijk zodat ik niet op mijn echte kan bijten. na twee tot anderhalve maand uitgroeien zullen mijn natuurlijke nagels lang genoeg moeten zijn. Dan de dag voor de trouw of 's morgens op de dag even weken, mooi bijvijlen, nagelriempjes mooi, en dus mezelf een manicuurtje geven (of dit laten doen door mijn mama of zussen of professioneel)

hopelijk helpt dit je een beetje in de goeie richting

Ellen
23-5-2013
 Meld misbruik18-3-2009 11:10:49

ik kan je helpen..

Wittockske@hotmail.com

Groetjes

Stéphanie
24-4-2010
 Meld misbruik23-3-2009 11:36:29

als je info wil mail me gerust

stephaniefocquaert1@hotmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...