Terug naar overzicht
Probeer eens setjes plaknagels van het kruidvat ofzo. Tegenwoordig zijn die erg mooi en voor minder dan 20 euro ben je gesteld.
Hey Sarah,ik zit met hetzelfde probleem, maar dacht aan hetvolgende:ik zie het echt niet zetten om gelnagels of plaknagels te doen op mijn trouwdag. ik bijt op mijn nagels maar zou o zo graag natuurlijke lange nagels hebben. Ik zal anderhalve tot twee maanden voor onze trouw valse nagels opplakken die van kruidvat want die week je los in een half uurtje tegenover degene die je professioneel laat doen ruineren je echte nagels en maken die enorm dun zodat je ze niet makkelijk af kunt halen. ik doe dat tijdelijk zodat ik niet op mijn echte kan bijten. na twee tot anderhalve maand uitgroeien zullen mijn natuurlijke nagels lang genoeg moeten zijn. Dan de dag voor de trouw of 's morgens op de dag even weken, mooi bijvijlen, nagelriempjes mooi, en dus mezelf een manicuurtje geven (of dit laten doen door mijn mama of zussen of professioneel)hopelijk helpt dit je een beetje in de goeie richting
ik kan je helpen..Wittockske@hotmail.comGroetjes
als je info wil mail me geruststephaniefocquaert1@hotmail.com