Terug naar overzicht
ja dat lijk mij ook echt een leuk idee. Maar ik ben ook al van het idee afgestapt omwille van dat ik een onbemande camera ook niet zag zitten.Je kan misschien wel als je het echt graag wilt vragen aan iemand bijvoorbeeld een jong nichtje of neefje dat hij rondgaat met iemand met een camera en dat zij de mensen af en toe is intervieuwen. dada
Wij gaan ook een camera-gastenboek gebruiken. Eerst hadden we gedacht om een hele stand te bouwen met een camera achter glas enzo, maar uiteindelijk gaan we iemand vragen om daar een uurtje te zitten. We laten de DJ dan melden dat er op dat moment gelegenheid is om een videoboodschap in te spreken. WIj gaan mss toch ook nog een klassiek gastenboek voorzien voor de oudere van de familie, want zij vinden dat allemaal te ingewikkeld.
Waar en wanneer trouwen jullie? Ik heb een camera en ik wil dit wel doen voor jullie. Als je nog iemand zoekt, mail me dan maar:nathalie.bruggeman1@telenet.be
Wij maken al onze reportages met 2 cameramensen.Dus geen probleem om een camera op te stellen,onder begeleiding.De andere cameraman kan ondertussen het feest of receptie verder filmen.Neem gerust eens contact op met ons.www.videomanie.be