Terug naar overzicht
Hallo,Wij zijn ook naar beide zalen gaan kijken en hadden van beide enkel nog maar positieve commentaar gehoord. We zijn ook al in beide naar feesten geweest en die waren dik in orde. Als je de zalen vergelijkt zit het verschil vooral in interieur, de montil in affligem is eerder modern chic terwijl de carlton in aalst eerder klassiek chic is. Als je nog over een aspect informatie wil moet je het maar vragen, ik heb van beide zalen een informatiepakket liggen.Elke190909
Goeiedag.Af en toe draai ik wel eens een feest in deze zalen.Er zit toch wel wat verschil op hoor.Als je wilt geef ik je wat meer info op info@klimaxsmusic.beMvgDJ Christiaanwww.klimaxsmusic.be
hey,ik dacht hier al eens gelezen te hebben dat ze in de carlton in aalst vrij strikt zijn in hun bediening. Strikt in die betekenis dat alles toch wel heeeeel serieus is en dat het weinig geapprecieerd wordt als je eventjes afwijkt van de aloude etikette... De montil ken ik enkel van naam...Els
Wij zijn naar een huwelijk geweest in de montil en alle was zeker in orde. Over carlton kan ik niets zeggen, vermits ik daar nog niet geweest ben.Groeten Cindy