Nu Online
Momenteel zijn er 747 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruids- en Suitewagen

17-3-2009 20:19:17
Hallo iedereen
wij trouwen op 27 juni in Landen en hebben noch steeds geen Bruidswagen die naar ons smaak en budget is. Mijn toekomstige Man is een groote fan van Mercedes en Wagens uit de jahren 30 en ik hou meer van VW en zware Americanen uit de Jahren 50 60. Gezien ik de Wagen mag kiezen ben ik dus op zoek naar een moeie Oldimer. Maar de meeste vragen 400€ of meer en dat kunnen wij daar eigentlijk niet aan geven. Weten jullie raad?

Alvast bedankt
Karina

Karina
27-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 1210

Nathalie
3-7-2009
 Meld misbruik19-3-2009 9:44:38

In Heers heb je bruidswagens Haspengouw die hebben oldtimers tegen lage prijzen. Kijk eens op hun site bruidswagens-haspengouw.be.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...