TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Joke
30-5-2009
|
18-3-2009 8:22:29
Dag Cindy
Wij geven ons feest in "De Vesten" op 30 mei. Ben er zelf ook al naar een feest geweest en het eten was zeer lekker. Het is ook een prachtige locatie en de zaakvoerders zijn supervriendelijk.
Groetjes Joke
|
|
Cindy
12-6-2010
|
18-3-2009 9:47:32
Hoi Joke, Oh, fijn te weten dat jullie bijna in het huwelijksbootje stappen seg! Een dikke dikke proficiat alvast! Op de website van de Vesten staat dat er 7 feestzalen zijn in het complex. In welke zaal gaat jullie feest door, welke formule gebruiken jullie en zijn er mogelijkheden in de tuin (versiering, tentjes, kan de receptie bijvoorbeeld in de tuin doorgaan of misschien zelfs de kerkelijke dienst, ...). Heb jij toevallig wat foto's van het feest dat je er meemaakte?
|
|
Joke
30-5-2009
|
18-3-2009 10:20:29
Er zijn idd 7 zalen. Beneden een grote zaal (inkomhal), hier kunnen recepties doorgaan tot 300 man dacht ik. Dan nog een klein zaaltje waar meestal de bufetten staan. Dan is er nog een grote zaal met ong. 300 zitplaatsen deze kan ingedeeld worden in 3 zalen. Boven is er dan nog een zaal voor max. 100 personen en kan ook ingedeeld worden in 2 zalen.
Als het mooi weer is, gaan we de receptie buiten doen dus dat is zeker mogelijk. Of er ook een kerkelijke dienst mogelijk is weet ik niet.
Qua formule hebben wij de Wereldse bufetten gekozen : 7 verschillende kraampjes met in totaal 20 verschillende gerechten. De mensen achter het kraampje dragen dan ook de klederdracht van dat bepaald land. Maar er zijn nog vele andere dingen mogelijk. Zij hebben een uitgebreide. brochure waar alles instaat.
Wanneer is jullie huwelijksdatum? Zijn jullie van Laakdal?
Groetjes JOke
|
|
Cindy
12-6-2010
|
18-3-2009 10:29:59
Wij zijn zelf van Berlaar én onze ouderlijke woningen zijn in Koningshooikt gelegen. We verkiezen zaterdag 24 april 2010 als huwelijksdatum. Beetje symbolisch eigenlijk. Mijn ventje is jarig op 10 april, dan zouden we een gezamelijke vrijgezelle willen doen. We zijn gaan samenwonen op 23 april, dan kunnen we de "schieten", als je dat kent, organiseren. 24 april kunnen we dan trouwen én rond 27 april op huwelijksreis vertrekken, dan ben ikzelf jarig. Maar nu heb ik contact opgenomen met Ronny van de Vesten én we hebben zaterdag aanstaande in de namiddag een afspraak. Blijkt dat 24 april in optie staat voor een ander paar....dat kan nog gecancelled worden...ik hoop het maar! Dankje voor de info die jij me al gaf. Ik heb nu ook in mijn mailbox hun prijsvoorstellen aangekregen én het ziet er alvast zeer interessant uit. Ook dat wereld buffet spreekt mijzelf erg aan. Dat zal ik straks met men ventje eens bekijken sé. Zijn jullie van Laakdal? Oh, spannend seg, jullie huwelijk...echt aftellen nu hé. Groetjes Cindy
|
|
Joke
30-5-2009
|
18-3-2009 10:51:29
Wij zijn allebei afkomstig van Westerlo en momenteel wonen wij in Laakdal, maar wij gaan wel terug naar Westerlo verhuizen (hebben daar een stukje grond gekocht).
Hopelijk voor jullie neemt dat ander koppel de optie niet. Blijkbaar wel een populaire zaal, zou denken dat 24 april nog niet zo'n drukke datum is.
Nu zijn we echt wel aan het aftellen, zijn al verloofd sinds februari vorig jaar, toen was het nog meer dan 400 dagen en nu nog 73 of zo. En onze vrijgezellenavond zal doorgaan op 9 mei, ben ik ook al wel wat benieuwd naar :-)
Wij hebben ook een bruiloftsite, als je zin hebt kan je altijd eens een kijkje gaan nemen. http://nickyenjoke.bruilofsite.nl
Groetjes
|
|
Cindy
12-6-2010
|
18-3-2009 11:25:52
Ja, als jullie in Laakdal wonen dan is deze locatie inderdaad wel heel erg leuk voor jullie hé! Alles bij de deur.
Ik ben eens een kijkje gaan nemen op jullie site. Heel mooi gedaan hoor! Ik ben ook van plan om zo een site te maken. Ik laat je zeker iets weten als hij online staat.
Oh, ik hoop echt echt echt dat dat koppel inderdaad cancelled....
|
|
Joke
30-5-2009
|
18-3-2009 11:57:49
Ik zal mee duimen voor jou :-)
Laat maar iets weten hé!
Groetjes Joke
|
|
Katrien
27-2-2010
|
18-3-2009 14:04:50
Hallo, Wij gaan trouwen op 27 februari 2010 en kiezen ook de Vesten. Puur op gevoel want we zijn er nog nooit geweest. Zaterdag gaan wij voor de tweede keer kijken en ook nog om specifieke vragen te stellen!
Veel succes
Katrien
|
|
Cindy
12-6-2010
|
18-3-2009 14:24:18
Hoi Katrien,
Leuk om te horen dat jullie ook De Vesten als locatie verkiezen. Wij gaan eveneens zaterdag op bezoek om 14u. Misschien komen we elkaar wel ergens tegen dan. Tja, zoals je kan lezen staat er bij ons nog niet echt een datum vast maar heeeeel graag de 24ste april 2010. Soit, dat zien we wel ... anders verschuiven we onze datum een beetje...misschien. Zijn jullie van de kanten van Laakdal?
|
|
Anny
|
19-3-2009 8:31:26
Wij zullen er zaterdag ook zijn, maar wel voor het huwelijksfeest van mijn dochter. Het ziet er daar allemaal prachtig uit.
|
|
Cindy
12-6-2010
|
19-3-2009 9:39:30
Hoi Anny,
En wanneer trouwt jullie dochter? Wel ja, wij hebben er nog niets dan goede commentaren over gelezen...wat ons dusdanig zeer aanspreekt. Ik ben benieuwd tot en met én zal blij zijn als het zaterdag is.... Van waar zijn jullie?
Groetjes Cindy
|
|
greet
21-3-2009
|
19-3-2009 11:55:37
Hoi cindy,
De dochter van Anny hier.
Wij trouwen nu zaterdag. Dus over 2 daagjes.
met de zenuwen valt het hier wel mee. hihi.
Maar ik kan je verzekeren. De vesten is een super zaal. Echt mega mooi. En de eigenaars zijn inderdaad heel erg vriendelijk en behulpzaam.
groetjes en veel succes
|
|
Cindy
12-6-2010
|
19-3-2009 12:16:54
Ooooooooooh, ik krijg al kippevel in jullie plaats! Alvast een dikke proficiat vooraf én maak er een dag van om nooit meer te vergeten hoor!! Wij hebben zaterdag aanstaande een afspraak om de zaal te bekijken dus waarschijnlijk gaan we jullie feestzaal helemaal aangekleed te zien krijgen. Amaai, nu wordt mijn geduld echt wel op de proef gesteld hoor. Ik kijk al mee uit naar jullie dag !!! Vertrekken jullie dan ook in 't kort op huwelijksreis? Als je zin hebt, stuur gerust foto's door hoor achteraf! Ik blijf het forum bekijken! Groetjes Cindy
|
|
greet
21-3-2009
|
22-3-2009 14:09:31
Hoi hoi,
Ja wij vertrekke morgen (maandag dus) op huwelijksreis. Al een geluk dat er een dagje tussen zit want ons huis lag er nogal bij na een vrolijke nachtelijke inbreek van mijn lieve vriendjes. hihi.
Ik kan u zeggen ons feest was top. Je kan je geen betere zaal vinden. Alles was picobello prima en zag er allemaal stralend uit. Vele mensen zijn vertrokken met als laatste woorde "het feest was gewoon af" en zelfs tot "beste feest in jaren".
Dus ik kan je nogmaals verzekeren FEESTZAAL DE VESTEN IN LAAKDAL IS DE BESTE!
|
|
Heidi
10-4-2010
|
15-4-2009 23:14:32
Dag Cindy,
Dit is wel heel toevallig:-) Ik lees toevallig net je berichtjes.
Mijn vriend Koen en ik gaan volgend jaar ook trouwen. Uiteindelijk is het 10.4.10 geworden voor ons en we doen ons feest in de Vesten.
Half maart hadden wij!! dus eerst die optie op 24 april 2010 staan. Omwille van praktische redenen - verlof van Koen is het uiteindelijk 10.4 geworden. Dit weekend beslist en voorschot gestort.
Mocht je dus nog geïnteresseerd zijn - 24 april is momenteel vrij (wel snel zijn heb ik zo de indruk ;-) ).
Vele groetjes, Heidi & Koen
|
|
Cindy
12-6-2010
|
16-4-2009 7:45:03
Oh Heidi, lief van je om te reageren. Het is wel zo dat onze zaal de Vlaschaard in Hulshout is geworden, is iets korter bij huis. Dit ook niet op 24 april maar op 12 juni 2010...nog ver weg dus hé. Heel erg bedankt om me even te verwittigen. Dit is echt super! Groetjes x
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|