Terug naar overzicht
Wij denken if tomorrow comes te nemen dadakes x maar vraag mij nu ni wie dat weer zingt
Hallo AnnJe kan eens een kijkje nemen op www.trouw-mariage.be daar staat een lijst op met de 30 populairste openingsdansen.groetjesLien
Wij hebben heel lang getwijfeld, maar ik denk dat we eruit zijn. Een van de laatste kanshebbers die is afgevallen: I do'nt know much > Aaron Neville & Linda Ronstadt. Wij gebruiken ook nog You are > Dolly Parton, Ik heb je lief > Paul De Leeuw en Up where we belong > Joe Cocker & Jennifer Warnes in onze huwelijksviering. Nummers die eventueel zeker ook voor een openingsdans kunnen genomen worden. Kortom: onze kippevelnummers. We hebben toch nog net iets anders als openingsdans. Maar dit onderwerp is al zo vaak aan bod gekomen op dit forum. Kijk daar eens om nog ideetjes op te doen.
hey,wij gaan you say it best when you say nothing at all nemen van ronan keating. Gewoon omdat we zo van die momenten waarop we samen zijn, naar mekaar kijken en mekaar begrijpen zonder iets te zeggen echt uniek vinden!groetjes,Leen
hoi, Mijn ventje trouwen volgende zomer en al sinds het begin van onze relatie zeiden we altijd dat we 'From this moment' van Shania Twain gingen nemen (er zit gewoon een hele geschiedenis achter) maar sinds de dag dat hij me ten huwelijk vroeg zitten we met twijfels. Tijdens het huwelijksaanzoek heeft mijn ventje 'Come what may' gezongen uit onze lievelingsfilm 'Moulin Rouge'. Prachtig nummer, die nu ook heel veel betekenis voor ons heeft. Beide heel toepasselijke nummers. Dus verder veel succes met de zoektocht!!!! En misschien heb ik je een beetje verder geholpen.Groetjes Debra