Terug naar overzicht
Kiezen jullie dan voor een eucharistieviering? Ik weet niet of jullie al bij de pastoor zijn langsgeweest, maar je kan ook gewoon een viering nemen. Dan ben je niet zo gebonden aan bepaalde teksten. Bij een eucharistie moet je bij de meeste pastoors ook een motivatie schrijven waarom je ervoor kiest en als je verloofde niet gelovig is, is dat natuurlijk wel moeilijk he.Wij hebben wel gekozen voor een eucharistieviering, maar wilde het idd ook niet allemaal té plechtig. Ik heb een voorlopig boekje gemaakt maar ben er nog niet mee naar de pastoor gegaan, dus het is nog niet goedgekeurd.Ik zal het seffes doormailen.Groetjes en nog veel succes!
Super!Ik heb reeds telefonisch contact gehad met de pastoor en hij staat zéér open voor een iets alternatievere viering.We zijn er nog niet uit of we het met of zonder eucharistie gaan doen, maar ik wil vooral onze teksten niet té plechtig maken!groetjes en bedankt!!!
Zou het mogelijk zijn om mij ook het misboekje toe te sturen.fiekedesmet@hotmail.comAlvast bedankt.
Zou je het mij ook kunnen doormailen?lesley_beirens@hotmail.comAlvast bedankt07-08-09