Nu Online
Momenteel zijn er 718 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Frustratie

18-3-2009 14:08:59
Dit bericht heeft totaal geen nut maar ik wilde het toch even kwijt.
Ik word helemaal kwaad van feestzalen/receptielocaties die zelfs niet antwoorden op mails. Alsof je niet de moeite waard bent je geld bij hen uit te geven.
Of boertige antwoorden.. Nog erger!

voila...dat deed deugd :)

Sylvie
4-5-2019
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1116

Evelien
8-8-2009
 Meld misbruik18-3-2009 14:43:54

Ken je frustratie, wij hebben toen soms ook enkele weken moeten wachten (soms ook al dag zelf reactie gehad hoor!)
Ik werd er ook gek van, ik had toen net vakantie, en zat gewoon de hele tijd op mijn mailbox te kijken!
Maar een gouden raad: bel !!!
Soms krijg je meteen een afspraak, anderen sturen je hun foldertjes op (gaat meestal vlotter dan per mail)
Veel succes ermee!!
Eens je zaal/datum vastligt, kan je beginnen dromen van jullie dag!
Succes!

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik18-3-2009 15:28:20

Ik zou zeggen, niet antwoorden kan altijd natuurlijk, druk etc;
Bellen is toch nog altijd het gemakkelijkste, sommige mensen mailen voor alles.

Langs de andere kant, boertige antwoorden, da's onuitstaanbaar! Schrappen die handel!

Grts

Marieke

Chantal
17-7-2010
 Meld misbruik18-3-2009 15:54:21

Ik ken dit sylvie!! We hebben dat bij 't Klokhof in Kortrijk meegemaakt...zo'n onbeleefde mensen dat dit waren amai! Mocht het nog zo'n mooie zaal vinden...daar gaf ik in geen miljoen jaar m'n geld aan uit! En als ze niet reageren das ook om ix van te krijgen! Hoop dat je toch de geschikte zaal voor je vind!

Groetjes,
Chantal

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik18-3-2009 17:04:53

ik begrijp het volledig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik zit met dezelfde frustratie met traiteurs

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik19-3-2009 8:17:51

Je hebt helemaal gelijk. Ik begrijp dat ook niet goed. Maar dat zijn dan waarschijnlijk feestzalen die al heel lang op voorhand volgeboekt zijn en zich inderdaad de moeite niet doen om iets terug te sturen aangezien ze er toch niets meer aan verdienen.
Dat heb ik ook aan de hand gehad met een zeer bekende feestzaal in Hoeselt (Limburg) waar ik was langsgeweest voor een aangepaste prijsofferte/menu aangezien ons budget wat beperkter was. De zaakvoerder zou mij binnen enkele dagen zeker een offerte doormailen, maar die is er nooit gekomen. Tja, hij zal wel geweten hebben dat onze trouwdatum wel ingenomen zou worden door een ander koppel dat meer wilde uitgeven zeker.

Katrien
15-5-2010
 Meld misbruik19-3-2009 12:28:05

Hoi, ik kan hier ook volledig inkomen. De meeste zalen reageerden bij mij wel meteen, maar eentje heeft er 3 maanden (!) over gedaan om een antwoord te sturen. Ik was al vergeten dat ik naar die zaal een bericht had gestuurd. Natuurlijk hadden we intussen al een andere gevonden.
Het straffe is dat die zaal op zijn website heeft staan dat vragen welkom zijn op het mailadres...
In één zaal zijn wij ook heel boertig ontvangen, De Vlasschaard in Hulshout, door een man die er blijkbaar echt niet veel zin in had. Maar voor de rest viel dit bij mij nogal mee. En we hebben de beste eruit gekozen! :)
Ik denk ook dat je het snelste resultaat boekt via de telefoon. Zo heb ik het ook bij de meeste gedaan.
Succes!

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik19-3-2009 16:48:52

hey Sylvie

Wij hebben onze keuze ook grotendeels laten leiden door hoe vriendelijk de mensen waren.
Wij hebben zo zalen gehad die twee keer onze afspraak verzet hebben en de derde keer hebben we gezegd dat het niet meer hoeft. Dat zijn mensen waarop je niet kan rekenen.
De bazen van onze trouwzaal waren bezig met het dekken van de tafels voor een feest dat twee uur later begon en toch heeft ze zich een half uur bij ons gezet.
Dat is service. En we hebben direct een akkoord getekend.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...