Terug naar overzicht
Hey Cindy,Ik vind dat ook niet zo makkelijk te kiezen, mijn papa hoort Live graag dus ik denk dat ik ga voor een liedje van live. Is er zo geen passend liedje dat je papa mooi vindt? My girl van The Temptations vond ik ook wel leuk, aangezien ik toch papa's girl ben, maar das dan wel minder gepast voor mijn vriend en zijn moeder, dus weet het ook nog niet zeker!Laat me weten als je iets gevonden hebt hé!
Wij houden wel een beetje van foute muziek, dus de openingsdansen van onze ouders zijn dans 2 en 3.Valerie04/07/09
Hey Annelies,Mijn papa hoort graag ti amo van umberto tozzi. Vind je dit gepast?Groeten
hallo,bij ons hetzelfde probleem.openingsdans ws héél rap gekozen , maar we vinden ook geen dans voor ik met mijn papa en mijn ventje zijn mama.wij hebben geen derde dans , papa van ventje is overleden en mijn mama kan moeilijk stappen.ook voor mij zijn de tips welkom.groetjes Daisy
Hey,wij hadden gekozen voor de openingsdansen van onze ouders (eerst onze openingsdans daarna de openingsdans van de ouders bruid en daarna openingsdans van ouders bruidegom).Groetjes,Tanja(572 dagen getrouwd)
Hey Cindy,Ti Amo is zeker gepast! Tof nummer, niet te melig!