Terug naar overzicht
Hallo,Stuur me gerust een mailtje (info@karlgoosen.be) met wat je juist allemaal wenst en ik stuur je meer uitgebreide info. Voorbeelden van mijn foto's kan je bekijken op www.karlgoosen.smugmug.com .Met vriendelijke groeten,Karl
www.kevve.be of www.kevve.com ...Daar staan een heel aantal autoreportages op, maar hij doet ook communiefoto's, portretten, huwelijken,...Komt met 2 fotografen ter plaatse geloof ik. Groetjes Sara08/08/'09
HalloWe hebben gekozen voor Patricia De Rycke.Je moet maar eens kijken op haar websiteEn ze geeft een dvd en je moet geen album maken.En je kan kiezne hoeveel uren ze moet fotograferenen het is echt een sympathieke!groetjes
Hallo,Onze fotograaf kan je vinden op www.picturit.be . Zij is van het Gentse, een hele spontane dame,groetjes,Tine 28/08/09
Wij hadden Foto Vergauwe uit Eeklo.Groetjeselisadiana1@hotmail.com
Hey,wij hebben foto Meirezonne gekozen voor ons huwelijk. Ook voor enkel de wettelijke betrekking en foto"s op locatie te nemen. Je kan haar boeken per uur en dan krijg je van haar een dvd met de foto's.www.fotomeirezonne.be Tis een supervriendelijke en enthousiaste madam. Ze is van wachtebeke.En ze is zeer schappelijk van prijsvele groetjessophie 31/10/2009
bedankt voor jullie antwoorden. Het is juist foto meirezonne die volboekt blijkt te zijn. ik had al zoveel goeds over haar gehoord, dus ik vind het echt heel jammer dat ze niet kan. ik heb inmiddels al zo'n tien fotografen gemaild, reeds 5 hebben al laten weten bezet te zijn, maar enkele anderen ben ik nog aan het overwegen.maandag beslis ik.
Ik denk dat artxpo ook aan jouw verwachtingen zal voldoen. Wij zijn er heel enthousiast over. Zeker de moeite om te informeren of hij nog vrij is!Sonia
Hey,Ik las toevallig je berichtje en ik sluit me volledig aan bij sonia.Als je artxpo nog niet gecontacteerd hebt, zeker doen.Zowel als mens en als fotograaf... schitterend. Hij is heel soepel (foto's op dvd zijn geen probleem en prijs/kwaliteit bijzonder goed. Wij hebben voor hem gekozen nadat we heel veel fotografen bezocht hebben!!!Tine