Terug naar overzicht
Hoi,Ik heb ook al gehoord dat je hier pasgeld moet betalen.Qua prijzen geloof ik dat ze heel uiteenlopend zijn, ligt eraan wat jij allemaal wil.Ga er anders eens langs voor meer info.veel succes!(ben je van neerpelt?)
Hallo,Ik vind persoonlijk dat ze bij Sapristi zeker niet vriendelijk zijn, ik had via hun website een mail verstuurd met de vraag of ze van een bepaalde ontwerper ook jurken hadden en in welke prijsklasse deze dan zit. Tot op vandaag de dag niets van gehoord (van weinig intresse gesproken). Van die 50€ wist ik niets, gelukkig ben ik daar dan niet geweest en heb ik mijn prachtjurk gevonden bij Le Chapeau. Ruime keuze en zeer vriendelijke service.Gr.Tessa
Heb ook eens een mail verstuurd en geen antwoord gekregen. Ik ben daar eens voor de etalage gaan kijken, ... prachtige ontwerpen! Nu heb ik al wel gehoord dat het een dure winkel is. 1500 à 2000 euro..De suitekleding weet ik niet.Succes!
Hallo,Een nicht van mij heeft daar haar trouwkleed gekocht, enkele jaren geleden. Een heel speciale jurk, in het zwart met geborduurde bloemen op een voile die over het kleed kwam. Heel mooi, stond haar prachtig !Ze was ook heel tevreden over de service.Ik zou gewoon even bellen en vragen naar de prijsklassen die ze hebben en naar dat pasgeld.Groetjes !
hey, ik heb mijn trouwkleed daar donderdag gekocht en mijn aanstaande heeft ook zijn pak daar gehaald. We zijn echt alletwee prachtig! Mijn ouders hebben hun kleren daar ook gekocht. Dat van de pasgeld is onzin. De service is geweldig daar!
Ik ben er vrijdag nog geweest en van pasgeld was geen sprake! De service was super en vooral aangepast aan de persoon, wat je niet overal kan zeggen. Ik vond ze vriendelijk en prijs-kwaliteit is ok. Je hebt er zeer mooie kleren, die je schitterend passen. Groetjes!