Nu Online
Momenteel zijn er 372 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

berekenen drank

19-3-2009 18:09:53
Hey medebruidjes,

Binnen twee weekjes is het zover....dan stappen we in het huwelijksbootje. De laatste dingen worden geregeld maar bij 1 ding blijven we vast steken en dat is de bestelling en aankoop van de drank.Dit moeten we zelf voorzien. Heeft er iemand een idee hoe we het moeten berekenen? Het zou gaan over:
- een receptie van 100 man die twee uur duurt. We serveren daar witte wijn, cava, perzikcider en fruitsap.
- een avondfeest (90 man eten en 117 man desserten buffet)met dansfeest. Daar serveren we witte en rode wijn, appelsap, appelsiensap, fanta, cola, sprite, ice tea, plat/bruis water en bier

Een dikke merci

Imke

Imke
4-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 761

heidi

Meld misbruik19-3-2009 18:15:06

wij zij een traiteurszaak, wij rekenen voor een receptie 2a3glaasjes per persoon, de meesten nemen eerst iets met alcohol en dan fruitsap, drank rekenen ze ongeveer een halve fles per persoon, en kan je niet bij een brouwer gaan, van alles genoeg nemen en de overschot terug brengen, zo wordt het vaak gedaan.

Imke
4-4-2009
 Meld misbruik19-3-2009 19:26:47

maar hoe zit dat dan voor een avondfeest (en dansfeest)? Hoeveel wordt daar gemiddeld gerekend?
We kunnen idd naar een brouwer gaan maar dan is de kostprijs voor ons hoger (+ nemen maar een deel terug)en dan moeten we nog weten hoeveel we ongeveer moeten bestellen en hier hebben we geen flauw idee van.

Imke

inge
27-6-2009
 Meld misbruik19-3-2009 20:42:41

Ja, ik moet Heidi gelijk geven. Wij gaan ook gewoon naar de brouwer ,die mensen weten bij benadering wel hoeveel je nodig hebt. Bij ons is de regel , dat je de overschot mag teruggeven. Ik denk dat een brouwer toch goedkoper is dan een supermarkt hoor, en dan heb je geen miserie met teruggave. Bij ons komt de brouwer nog eens gratis leveren en ophalen ook. De brouwer weet echt wel hoeveel je nodig hebt.
Succes.

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik19-3-2009 22:59:01

Neemt jullie brouwer niet alle overschot terug?? Dan zou ik eens bij nen andere gaan zien hoor. Wij hebben hier ook al feestjes gegeven en dat was nooit een probleem om drank terug te brengen. Je moet dit wel op voorhand afspreken hé. Zelfs koelingen, tafel en stoelen hebben we al gratis meegekregen.

Groetjes, Carolina

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...