Terug naar overzicht
Dat is de meest gangbare termijn, denk ik.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
4 weken lijkt mij goed.Wij hadden wel korter namelijk 12 dagen.We moesten 10 dagen vooraf het aantal aan de zaal doorgeven, dus ik vond 12 dagen dan goed uitkomen.Wel heb ik me niet bezig gehouden met mensen die niets laten weten op te bellen. Niets laten weten betekende voor mij, niet komen. Meeste koppels bellen wel mensen op die niets laten horen.
Ik denk dat je dat een beetje met je traiteur moet afspreken. Wij doen een receptie en bbq, wij moeten pas 8 dagen op voorhand komen bestellen .Maar 4 weken op voorhand op de kaart zetten lijkt me schappelijk, want er zijn steeds mensen die uitstellen en uitstellen om af te zeggen.
Wij trouwen ook 23 mei en bij ons is het 25 april.. dus maakt niet veel uit he :)
Een maand op voorhand is echt wel (veel te) lang! Bij ons was het een dikke 2 weken ervoor. Voor de traitteur was 5 dagen ervoor voldoende, dus we hadden nog een dikke week om mensen na te lopen die hadden verzuimd om iets te laten weten.
Hey VanessaWij trouwen 30 mei, een weekje na jullie dus. De mensen moeten ons iets laten weten voor 1 mei, dus dat is ong. een maandje ervoor. Ik heb deze morgen mijn uitnodigingen naar de post gedaan, de rest gaan we uitdelen. Nu hebben de mensen ong. nog 6 weken de tijd om iets te laten weten.Groetjes Caroline
Wij trouwen op 1 augustus, bij ons ook 1 maand op voorhand, voor 1 juli. Veertien dagen voor de feest moeten we de tafelindeling met de zaal gaan bespreken. Dan heb ik graag nog efkes tijd om zelf nog rond te bellen naar diegene die niets laten weten hebben. Bij ons moeten ze altijd iets laten weten, of ze nu komen of niet. Dan moet je er wel niet zo veel meer opbellen maar toch. Dan ik zelf ook al wat puzzelen met de tafels. Tijd genoeg nemen!! minder stress op't einde!!groetjes, Carolina
Oei, als ik dat hier zo zie zijn wij wel heel snel. Wij trouwen op 1 augustus 2009 en hebben op de uinodiging gezet dat ze moeten verwittigen voor 15 juni 2009.Kim
@ Kim,Het is gebruikelijk om de kaarten 6 a 8 weken op voorhand te versturen, jij bent dus echt heel snel ;-)
wij trouwen ook 23 mei en we gaan op ons uitnodiging zetten dat ze 1 mei moeten reageren. De meeste weten toch al wanneer we trouwen...
Hey,Wij trouwen ook op 23 mei en de laatste datum is 1 mei...Als je de uitnodigingen persoonlijk afgeeft zeggen de mensen vaak al dat ze zullen aanwezig zijn.... en da's gemakkelijk...groetjes en succes!