Terug naar overzicht
Wij trouwen ook 22 mei 2010! :) Dan zijn we 6 jaar samen.Voor een videograaf moet je eens kijken bij enoa.be, deze lijken mij redelijk van prijs en kwaliteit.Hebben jullie al veel geregeld? Wij enkel nog maar de zaal. Met de rest zijn we nu bezig.Groetjes
Tineke, informeer eens bij de mensen die (betaalde) publiciteit maken op deze website. Een mail is zo gestuurd, en je krijgt een stapel informatie! Veel suc6!
Hey Heidi,Onze zaal ligt vast sinds november (1,5 jaar op voorhand en toen wij reserveerden waren 15 mei en 29 mei reeds volzet!) Ondertussen hebben we ook al een ceremoniemeester, de auto's en de fotograaf. Nu nog een videograaf vinden ...Groetjes
Hey Tineke, Je kan eens op onze site kijken voor meer info. Moest je dan nog vragen hebben, dan laat je maar iets weten. Groetjes, Bart.(www.motionpictures.be )
Je kan eens kijken bij Studioexcitement.bedie hebben ook een babbelbox.mvgGuy
Hoi hoiWij trouwen ook op 22 mei 2010!Wij hebben de zaal, de fotograaf en de ceremoniemeester al geregeld.Vraagje: wanneer hadden jullie gedacht voor het kleed te gaan kijken?Groetjes
Hey Karin,De nieuwe collectie komt uit in oktober, november. Maar ik ga binnenkort wel al eens gaan kijken in deze collectie. Ik vind november nogal laat want als ik dan niet direct mijn goesting vind... Uit welke collectie je kleed komt maakt niet echt uit, als het maar 100% je goesting is!Wanneer ga jij kijken voor een kleed?Groetjes Tineke
heywww.discovideo.be is een goede videograaf.grtjes9mei2009
kurtvermylen@hotmail.commvgroeten
Hey Tine, ik dacht begin juli eens te gaan kijken, want ik vind november ook nogal laat... Ik weet wel nog niet goed in welke winkel ik moet gaan kijken, heb te veel keuze.. Waarop zou jij je bazeren?GrtjsPS: karinwel@hotmail.com
Hey Karin,Ik heb voor trouwkleren al eens op het internet gezocht naar verschillende winkels en enkele referenties bekeken en ik ga bij volgende winkels eens kijken denk ik:- Le Chapeau (Antwerpen)- Jagré (Antwerpen)- Bruidshuis (Merksem) - Couture Rachel (Temse)Ik ga al iets vroeger dan juli kijken denk ik. Vanwaar zijn jullie afkomstig? Waar trouwen jullie?Groetjes Tineke
Hoi TinekeIk kan in le chapeau in bree gaan kijkenof linx in hasselt ofwel in eindhoven of aarschot... Kan niet kiezen.Wij zijn van limburg en trouwen in maasmechelen. En jullie? Wij gaan in juni op verlof dus daarom dat ik in juli pas ga kijkenGrtjsps: leuk om een lotgenote te hebben
Tja, je hebt verschillende aanbieders op het internet. Van hobbyisten tot filmmijnbruiloft.nl.Videografen zijn wel hun geld waard, het ligt aan je budget.Succes!
Beste,Je kan eens gaan kijken op www.foto-videoreportage.be .mvgGuy