TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
ellen
4-7-2009
|
20-3-2009 16:52:13
hey,
wij trouwen ook 4 juli. ik heb niets van zenuwen, dat is al gepasseerd. en mijn ventje helemaal niet. behalve dan misschien voor zijn kledij.
wat hebben we al gedaan? vervoer, feestzaal + menu, uitnodigingen verstuurd, live muziek viering, kameraad die ook komt spelen en zingen tijdens viering, viering zit in elkaar, mijn kleed, afspraak make-up en kapper, fotograaf, dj, bruidsboeket
nu moeten we nog zakjes maken die elk koppel tijdens de viering krijgt, mijn ventje zijn kledij, onze schoenen. nog voor iedereen cd kopiëren... we hebben geen misboekje (tis een alternatieve viering)
groetjes ellen
|
|
evelien
20-6-2009
|
20-3-2009 22:05:22
hey,
wij trouwen ook op 4/07. t' Begint te naderen é?! als ik er aan denk zou ik wel wa zenuwachtig komen ja... en mijn ventje is enkel nerveus voor de kerk. wij hebben al het volgende gedaan: stadhuid en kerk liggen vast, zaal en menu, ceremonie meester en bus, kleed, kledij kindjes, praatpaal, kerkboekje in het klad, live muziek voor de kerk, afspraak kapper en maku-up, mijn schoenen, fotograaf. Ons volgend punt is de uitnodigingen en de suite kledij gaan huren.
succes en grtjs, evelien
|
|
Karen
4-7-2009
|
21-3-2009 10:18:35
Wij trouwen ook op 4 juli 09. Stadhuis ligt vast en volgende week de verdere besprekingen doen ivm onze altarnatieve viering. Fesstzaal en menu+dj,kledij,vervoer,schoenen bruid,afspraak kapper,fotograaf.
Nog te doen;lingerie,kledij en schoenen van onze dochter,schoenen van verloofde,afspraak make-up,bruidsboeket,ringen.. Juist begonnen aan het versturen van uitnodigingen. Missch.ben ik nog iets vergeten?! Van waar zijn jullie? Wij zijn van aalst. Groetjes Karen!!
|
|
inge
27-6-2009
|
21-3-2009 11:28:07
Oeps... uitnodigingen al verstuurd? Wij trouwen in juni, en ze zitten nog bij de ontwerpster, ik heb ze dus nog niet gezien. Ze ging ze begin van de maand april afhebben. Ringen zijn ook nog niet besteld, het enige dat besteld is is mijn (trouw)rok. Schoenen enzo heb ik ook nog niet. De traiteur ligt vast maar de menu nog niet. Ik heb nog wel wat tijd , denk ik zo ;-)
|
|
Karen
4-7-2009
|
21-3-2009 11:43:15
Onze uitnodigingen zijn de deur al uit omdat ze toch klaar waren,maar er is nog tijd hoor! Ik moet voor mijne volgende pas gaan op 8 april,heb al schoenen maar moet nog lingerie hebben. Voor ringen moeten we zelfs nog gaan kijken.
|
|
Geert
4-7-2009
|
21-3-2009 21:01:49
Nog een bruidje van 4 juli !
Wij hebben: vervoer + ceremoniemeester, kerk + pastoor, live muziek viering, mijn kleed, schoenen, lingerie en haaraccessoires, zijn kostuum + schoenen, afspraak make-up en kapper, fotograaf, dj, bloemen (boeket, kerk), ringen, gemeentehuis papieren zijn getekend, bedankjes, huwelijksreis. Uitnodigingen moeten nog gedrukt worden. Zaal werd verbouwd en daar zitten ze achter op schema (stress, stress...), maar op 5 april weten we meer. Kledij kindjes en kledij aantal familieleden moet er nog komen. Maar voor de kindjes wil ik niks speciaals, gewoon leuke kledij en anders zijn ze er mss al uitgegroeid :-) Al wel concrete ideeën voor cadeau's getuigen, kindjes en ouders. Misboekje beginnen we dit weekend aan en ook aan de openingsdans. En voor de rest: veel zenuwen, maar komt vooral door die zaal :-)
Knuf, Valerie 04/07/09
|
|
Eef
4-7-2009
|
21-3-2009 23:26:05
Hallo bruidjes, Hier nog een bruidje in spe dat trouwt op 04/07/2009! :-)
|
|
Eef
4-7-2009
|
22-3-2009 13:55:43
Bij ons is er ook al wel vrij veel geregeld, maar nog niet alles hé. :-) De ceremoniemeester, de priester, de inhoud van de viering, kleed, schoenen, lingerie, uitnodigingen, menukaarten, feestzaal, menu, fotograaf, ... dit is allemaal wel in orde. Maar we hebben nog een deel van de uitnodigingen af te werken, maar ja we hebben nog tijd hé. Kleding en schoenen voor mn ventje moeten we nog halen, maar dat is niet zo moeilijk, want we zoeken geen echt volledig kostuum. Trouwringen moeten we ook nog gaan kiezen, maar we hebben al wel ongeveer gevonden welke we willen.
Nog enkele dagen en we zitten aan de 100 dagen hé! Ik wens jullie allemaal nog veel plezier met het voorbereiden hé.
Eef
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|