Terug naar overzicht
Hallo Sofie,Ik weet niet van waar je bent maar hier is een persoon van Willebroek: http://www.huwelijkreportage.be/page2.html Zijn prijzen zijn ook op de site terug te vinden. Wij gaan hem binnenkort ontmoeten en meer demo's zien van zijn werk.groeten,catherine
JP video produkties (van deze website) heeft ook een optie om opnames te maken tem de eerste receptie tot ong. 19 uur. Je krijgt dan ook een professioneel opgenomen en gemonteerde film voor een interessante prijs!
Als ik U kortweg,een eerlijke videoman mag aanbevelen: surf dan eens naar:www.videomanie.be Deze mensen filmen met 2 personen,en 2 camera’s,zodat je niets hoeft te missen.Zeer aantrekkelijke prijzen.Zij gaan binnenkort ons huwelijk filmen.Nadat we hun demofilm bekekenhadden,moesten wij niet meer twijfelen…En je moet ze ook geen menu betalen,want ze eten niet mee aan de tafel.Dat bespaart u ook al 100 euro !!Wat riskeer je ?Beste Groeten,Antoon
Mag ik mezelf even voorstellen F.D.VIDEO-PRODUKTIES OOK TE BEKIJKEN OP DEZE SITE BIJ VIDEOGRAAF.UITMUNTEND WERK AAN EEN FAIRE PRIJS .ALLES IS BESPREEKBAAR FILM DE GANSE DAG