Nu Online
Momenteel zijn er 470 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cameraman

16-8-2005 19:49:57
Hallo iedereen,

stom van die crash op het forum seg, ik kan maar één reactie lezen op mijn berichtje en er zijn er zeven gekomen... Oproep aan al diegenen die iets gestuurd hebben... je mag het altijd nog eens proberen als jullie zin hebben.

Ik had nog een vraagje, we zijn nog op zoek naar iemand die kan komen filmen gedurende de dag van onze trouw (gemeentehuis en kerk). s' Avonds wil mijn schoonvader in spé wel filmen, maar overdag vind ik dat niet zo tof, dan moet hij er toch ook opstaan hé. Kent er iemand een goed adreske? Willen de meesten niet meteen dat je foto's laat nemen ook bij hen?

groetjes,

sofie

(hopelijk nu wel leesbare reacties...)

sofie
18-2-2006
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 430

Catherine
27-5-2006
 Meld misbruik17-8-2005 12:43:48

Hallo Sofie,

Ik weet niet van waar je bent maar hier is een persoon van Willebroek: http://www.huwelijkreportage.be/page2.html
Zijn prijzen zijn ook op de site terug te vinden. Wij gaan hem binnenkort ontmoeten en meer demo's zien van zijn werk.

groeten,
catherine

Erna

Meld misbruik17-8-2005 21:25:01

JP video produkties (van deze website) heeft ook een optie om opnames te maken tem de eerste receptie tot ong. 19 uur. Je krijgt dan ook een professioneel opgenomen en gemonteerde film voor een interessante prijs!

Antoon
7-7-2008
 Meld misbruik17-9-2005 19:39:24

Als ik U kortweg,een eerlijke videoman mag aanbevelen: surf dan eens naar:
www.videomanie.be
Deze mensen filmen met 2 personen,en 2 camera’s,zodat je niets hoeft te missen.
Zeer aantrekkelijke prijzen.Zij gaan binnenkort ons huwelijk filmen.Nadat we hun demofilm bekeken
hadden,moesten wij niet meer twijfelen…En je moet ze ook geen menu betalen,want ze eten niet mee aan de tafel.Dat bespaart u ook al 100 euro !!
Wat riskeer je ?
Beste Groeten,
Antoon

FILIP

Meld misbruik27-9-2005 18:52:48

Mag ik mezelf even voorstellen
F.D.VIDEO-PRODUKTIES
OOK TE BEKIJKEN OP DEZE SITE
BIJ VIDEOGRAAF.UITMUNTEND WERK AAN EEN FAIRE PRIJS .
ALLES IS BESPREEKBAAR FILM DE GANSE DAG

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...