Nu Online
Momenteel zijn er 515 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

opnieuw sturen reacties van Wonterghem

16-8-2005 20:13:13
hello

hier ben ik nog es, willen jullie nog eens jullie meningen over Van Wonterghem posten ? ik heb ze niet kn lezen door die crash ...

Mercikes

Lien
26/05/06

Lien
26-5-2006
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 481

Elke
11-11-2005
 Meld misbruik17-8-2005 12:17:33

Hallo Lien,

Wij trouwen op 11 november 2005. Ons feest gaat door in het Huis van Wonterghem. Wij zijn zeer tevreden over onze keuze. Ik vind de zalen zeer mooi, echt wat we van een trouwzaal verwachten.
We worden daar ook altijd goed ontvangen. Ze maken tijd voor ons. Als we iets speciaals willen doen helpen ze altijd meedenken hoe we het best kunnen organiseren. Ook ivm onze menukeuze zijn we zeer tevreden. We hadden onze twijfels bij de soep en ze hebben alles geregeld zodat we ze toch eens vooraf konden proeven.
Iemand op dit forum gaf de reactie dat ze zeer snel zijn met brieven en facturen. Dat is inderdaad zo, maar wij vonden dat niet vervelend. Zo weet je hoever je staat. Toen we onze menu vastgelegd hebben, kregen we een week later er ook een mooi overzicht van met de prijs erbij.
Wij vinden het dus een zaal met een goede service. We hebben natuurlijk weinig ervaring met andere zalen. Hoe het daar allemaal in zijn werk gaat weten we niet.

Veel succes!
Groetjes

Elke

Lien
26-5-2006
 Meld misbruik17-8-2005 12:35:30

Hallo Elke

Alvast bedankt voor je reactie! Bij ons blijft het twijfelen, morgen gaan we eens langs bij Van Wonterghem en dan hakken we de knoop door zodat we alles kunnen beginnen organiseren!

K wens je er in elk geval een heel leuk feest toe , met lekkere soep :-)

groetjes

Lien

Nele
4-1-2006
 Meld misbruik17-8-2005 20:04:07

Hela Lien,
Mijn nicht is vorige zomer in de zaal Van Wonterghem getrouwd. Het eten was zeer lekker (ook de soep :-)). De sfeer zat er compleet in dus weg met die twijfels: het is een toffe zaal.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...