Terug naar overzicht
is dat moerbeke?dan zijn wij daar eens gaan kijken, wel mooi maar veels te duur...sann
heb het net even nagekeken en het is inderdaad daar dat ik bedoel. Wij vonden het als je vergelijkt met anderen een dure locatie, maar wel een mooie! Wij hebben uiteindelijk voor rietgaard in bornem gekozen ook mooi( maar wel geen domein met kasteel, gewoon een zaal ) voor een pak minder geld en het was superheerlijk! heel veel complimenten over gekregen!oh ja er is een website he van meersdael:http://www.meersdael.be/ ook van dat in bornem:http://www.rietgaard-dewolk.be/docs/indexrietgaard.asp groetjessandy
Wij gaan daar ook trouwen op zaterdag 15 juli 2006. Ook wij hebben geen ervaring met eerdere trouwfeesten daar, maar we waren meteen verkocht door de mooie locatie en hopen erop dat het een prachtige avond wordt !
Het is inderdaad in Moerbeke (Eksaarde), en ja wat de prijs betreft .. wat is duur?? Zal wel voor iedereen verschillend zijn. Wij werken met een beperkt budget (betalen alles met ons tweetjes) maar het lijkt ons best mogelijk. Er zijn all-in formules vanaf €78 per persoon, en dit van receptie tot einde dansfeest eten en drank in. Veel minder kan al bijna niet hé.
toch wel hoor wij hebben vele zalen afgelopen en deze was echt de duurste. Zelf waren we geslaagd voor 66 euro per persoon all in vanaf aperitief tot en met dansfeest ( vanaf 18 u tem 4u ) Dus idd wel mogelijk hoor! en voor onze portemenee was dat toch een groot verschil: 6000 euro of 7000 euro groetjessandy
hey halloindien jullie nog een fotograaf zoeken dan mogen jullie altijd vrijblijvend contact met mij opnemen zodat ik eens mijn trouwfoto's aan jullie kan tonenen wie weet komen we wel tot een goede samenwerkinggroetjeskomakino photography
Gezocht, gevonden én vastgelegd!Ook wij zijn gevallen voor 't Meersdael. We trouwen pas in 2007, dus laat ons eens weten hoe jullie feest was.Groetjes,Caroline
Caroline, hoe is jullie feest verlopen? ik ben ook misschien geïnteresseerd om daar een feest te geven. grtjs
Beste, Heeft iemand van jullie een idee waar ik online info kan vinden van domein Meersdael? Ik ben op zoek naar een zaal en dit hoort me er wel leuk uit... Groetjes, Sofie