Nu Online
Momenteel zijn er 591 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kosten drukker

20-3-2009 23:43:03
Ik vroeg me af of er veel prijsverschil is tussen de drukkers. wij hebben een mooie uitnodiging gezien van buromac. Kent er iemand een goedkope drukker in Limburg die dit verkoopt?
Iemand ervaring met Lieten in Kermt?

Katrien
22-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 568

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik21-3-2009 13:21:15

Er zit heel veel prijsverschil in de drukkers. Ben bij 2 gaan horen, bij de eerste was het 165euro + nog wa kosten voor kleur enzo. Dit ging per aantal ook. Bij den tweede 35 euro voor binnenkant, 30 euro voor voorkant erbij, 10 euro voor in een kleurtje en 5 euro port. Voor zoveel als je wou. Bij Ava was't ook vrij goedkoop. Dacht 70 euro + 10 of 20 voor goud of zilverdruk. Aantal ook vrij.

Wij gaan nu bij Z service in Turnhout.

groetjes, Carolina

Cynthia
16-5-2009
 Meld misbruik22-3-2009 14:46:43

We betalen voor alles 388 euro voor de drukker voor 130 uitnodigingen met extra kaartje (drie verschillende, en we hebben er iets meer dan 130) erin en enveloppen. Geen flauw id of dat echt duur is, maar het was goedkoper als bij de andere drukker waar we gaan informeren zijn was het meer. Het is een klassieke uitnodiging met de aankondiging binnenin en enkel onze namen aan de buitenkant (in het blauw).

Groetjes.C

Nathalie
3-7-2009
 Meld misbruik23-3-2009 9:27:17

Wij zijn ook bij verschillende drukkers geweest en het grote verschil zit hem in de drukkosten en de kosten om in andere kleur te printen. Wij hebben bij hun een mooie uitnodiging gekozen en hebben ze laten drukken op de site van kaartjesdrukken.nl. Je vind daar dezelfde kaarjes terug en ze worden heel goedkoop gedrukt. Heb verleden week mijn proefdruk gekregen en het wazs prachtig zoals ik verwachtte en gevraagd had. Bij de andere drukkers ging het volgens hen niet zoals ik het vroeg. Neem eens een kijkje op 24u heb je je proefdruk.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info