Terug naar overzicht
Er zit heel veel prijsverschil in de drukkers. Ben bij 2 gaan horen, bij de eerste was het 165euro + nog wa kosten voor kleur enzo. Dit ging per aantal ook. Bij den tweede 35 euro voor binnenkant, 30 euro voor voorkant erbij, 10 euro voor in een kleurtje en 5 euro port. Voor zoveel als je wou. Bij Ava was't ook vrij goedkoop. Dacht 70 euro + 10 of 20 voor goud of zilverdruk. Aantal ook vrij. Wij gaan nu bij Z service in Turnhout. groetjes, Carolina
We betalen voor alles 388 euro voor de drukker voor 130 uitnodigingen met extra kaartje (drie verschillende, en we hebben er iets meer dan 130) erin en enveloppen. Geen flauw id of dat echt duur is, maar het was goedkoper als bij de andere drukker waar we gaan informeren zijn was het meer. Het is een klassieke uitnodiging met de aankondiging binnenin en enkel onze namen aan de buitenkant (in het blauw). Groetjes.C
Wij zijn ook bij verschillende drukkers geweest en het grote verschil zit hem in de drukkosten en de kosten om in andere kleur te printen. Wij hebben bij hun een mooie uitnodiging gekozen en hebben ze laten drukken op de site van kaartjesdrukken.nl. Je vind daar dezelfde kaarjes terug en ze worden heel goedkoop gedrukt. Heb verleden week mijn proefdruk gekregen en het wazs prachtig zoals ik verwachtte en gevraagd had. Bij de andere drukkers ging het volgens hen niet zoals ik het vroeg. Neem eens een kijkje op 24u heb je je proefdruk.