TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
katrien
4-7-2009
|
21-3-2009 9:29:27
mijn lingerie is van prima donna. heel goede en stevige lingerie, zeker voor een iets grotere cup. heb het ook overwogen voor een corset, maar als het dan warm is (trouw in zomer) gaat het echt wel puffen zijn.vriendin van mij had ook een corset aan, maar daarna nooit meer aangedaan. was heel vervelend voor hele dag aan te houden, zeker als je gegeten hebt... groetjes
|
|
Carolina
1-8-2009
|
21-3-2009 13:16:55
Ik heb een corset. Ik heb ook een grote maat. Het is van het merk Ulla. Ik het het al 2 keer aangehad om eens te proberen. Dat viel goed mee. Je hebt veel verschil in corsetten. Je moet zorgen dat hij lang genoeg is, echt tot vanonder je buik, anders schiet hij omhoog. De mijne verbergt mijn buik maar zit nog vrij soepel voor de rest. Hangt wat van het materiaal af waarvan hij gemaakt is. Het enige spijtige is dat ik hem niet in wit heb maar in champagne kleur. Hadden ze toen niet in wit. Ik weet niet van waar je bent maar ik ben bij Marie-Terèse geweest in Poederlee. Een klein winkeltje waardat ze kweetnie hoeveel hebben. Zeker ook voor grote maten.
groetjes, Carolina
groetjes, Carolina
|
|
heidi
|
21-3-2009 18:28:53
ik heb me ook een corset aangeschaft en ze zit echt goed, het verstopt goed mijn buikje, en ik hed mijn kleed gepast met corset en mijn kleedje kwam mooier tot zijn recht, het zit heel gemakkelijk, ik heb ermee gewandeld, gebukt en gezeten en heb er geen last van.
|
|
Geert
4-7-2009
|
21-3-2009 20:52:58
Mijn lingerie is van Chantelle. Een bh zonder bandjes: ben dit gewoon te dragen, dus ga er die dag niet extra aan zitten trekken of zo. Moest mijn buikje nog te veel te zien zijn, dan ga ik zo voor een "bommaonderbroek" gaan, een corrigerende welteverstaan, niemand ziet dat toch. Heb wel het bijpassende broekje van Chantelle erbij gekocht, voor achteraf ;-) Op dit forum lopen de meningen over korsetten nogal uiteen: ik zou daar eens naar zoeken.
Valerie 04/07/09
|
|
tami
26-6-2010
|
22-3-2009 11:30:01
Van welk merk de lingerie is, heeft weinig belang : JIJ moet er GOED in zitten. En voel jij je veel beter met slechts een "gaine" (een soort grote onderbroek in een bijzonder stevige stof, maar volledig elastisch)wel doe dat dan. Dat kan niet naar boven kruipen en zeker niet afvallen ! Het is veruit de meest praktische manier om een buikje te camoufleren MAAR... een "guépière" blijft natuurlijk véééél mooier. Dat is een bh met afneembare bretellen en een lang rompstuk waarin verticaal 4 soepele baleinen verwerkt zitten, met jaretellenbandjes onderaan voor je kousen. Je vindt er bij Quelle, en dat is helemaal niet zo duur (bovendien hebben ze prachtige modellen en zitten ze niet strak). In een lingerie boetiek is het wel makkelijker omdat je dan kan passen. Maar een guépière, dat is pas "AF" en geloof me, je kersverse echtgenoot zal zijn ogen er op uitkijken ! Zo'n guépière kan je blijven dragen, zelfs na je trouwdag... Bref, zolang het maar comfortabel zit, is alles OK.
|
|
Liese
9-5-2009
|
22-3-2009 12:53:35
Hoi meid,
mijn lingerie is van Le Poirier, dit merk maakt enkel bruidslingerie en ik denk dat je het ook alleen maar in een bruidswinkel kan kopen. Ik heb gekozen voor een prachtige kanten bustier (model Penrose geloof ik). Is redelijk prijzig maar het zit heel goed en ik voel me er supervrouwelijk (en sexy ;)) mee. Echt een aanrader!
Groetjes,
Liese 9 mei 2009
|
|
Inge
14-7-2009
|
22-3-2009 16:29:11
Ik heb vorige zomer in de solden een bustier van Marie Jo gekocht om eens uit te proberen of dat goed zat. Zolang ik ermee recht sta, zit alles goed. Maar als ik ermee ga zitten, plooien die balleinen en die duwen in mijn ribben. Ik zag het niet zitten om de helft van de dag pijn te hebben dus heb ik ondertussen een gewone bh met halter bandjes (zoals mijn kleed) van Marie-Jo gekocht. Dan weet ik tenminste zeker dat alles gemakkelijk gaat zitten...
als je toch beslist een bustier te kopen, zorg er dan zeker voor dat je er een paar minuten kan mee zitten om te voelen of hij niet in je ribben duwt...
Veel succes! Inge (1/8/2009)
|
|
Debbie
29-8-2009
|
22-3-2009 21:02:43
In winkel waar ik mijn bruidsjurk gekocht heb, werd mij verboden een corset te kopen als lingerie. Ik heb een kleedje met balleinen in en daardoor kan dit niet. Is is uiteindelijk een mooie bh van Marie Jo geworden om zonder bandjes of als halter te dragen.
|
|
Katleen
1-8-2009
|
23-3-2009 6:24:33
Een bustier lukt voor mij ook niet, want er zitten al baleinen in mijn kleed en dat zou een beetje teveel van het goede zijn. Ik ga voor de strapless push up beha van Selmark, en daaronder een niet-zo-sexy verstevigende bomma-onderbroek, om mijn buikje weg te werken. De mooie lingerie hou ik wel voor de huwelijksnacht...
|
|
Annelies
17-4-2009
|
23-3-2009 10:00:03
Als je al baleinen in je kleed hebt mag je geen korset of bustier extra aandoen, is bij mij ook het geval.
Wat een korset betreft: ik draag dat regelmatig zelf, voor speciale gelegenheden en dergelijke. Een goede raad: blijf weg van de goedkopere modellen. Bij een korset is het heel belangrijk dat de afwerking rond de baleinen perfect is om makkelijk te zitten, bij goedkope modellen durven die wel eens ergens vanonder piepen en gemeen pijn doen! Als je een korset zoekt, ga meerdere merken en modellen passen. Elke vrouw is anders, en elk korset zit anders, dus het kan zijn dat je niet direct het perfecte model voor jou vindt. Neem je tijd voor het aandoen, zorg dat alles goed zit voor je begint rond te lopen en te testen of hij wel comfortabel genoeg is, en als je een echt "rijgkorset" zoals in de films wilt moet je zelfs een half uur uittrekken om het aan te doen!
Dus: ga eens rustig passen en maak voor jezelf uit of het zal lukken. :) Veel succes!
|
|
Lien
1-8-2009
|
30-3-2009 13:34:36
Waar vind je lingerie van Poirier in België?
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|