Terug naar overzicht
in collishop (colruyt) kan je een bolderkar bestellen voor 49,50 euro..GroetjesEllen23 mei 2009
Hallo,Ik ben dit weekend naar een uitverkoop geweest van een speelgoedwinkel want ik zocht ook iets leuks in hout om onze trouwringen aan te hangen.Daar was een heel leuk klein autootje in hout dat je kon voortduwen en waar je dochtertje kan inzitten, niet te groot, echt schattig hoor !! De prijs was 159€ - 30% korting voor de uitverkoop.Groetjes,Janick
@janickVan welk merk is het autoootje en hoe noemt de speelgoedwinkel en waar is hij?
Op het autootje stond geen merk vermeld. Geloof me, het autootje ziet er schattig uit ! De winkel heet Top 1 Toys, H. Ghyselenstraat 28 te 1750 Lennik Tel : 02/532.55.08Je moet anders maar eens bellen om te vragen of ze eventueel een foto willen doormailen. De winkel is gesloten op maandag. Je zegt dat er iemand zaterdag langsgeweest is en dat ook iets zocht voor de bruidskindjes in hout. Er stond een ander poppewagentje naast. Het autootje is van hout, rood en er lag een gestreept kussentje in dat je er kunt uitnemen.Ik hoop dat je hiermee geholpen bent.Groetjes,Janick09/05/2009
hallo,ik heb vandaag een mooie bolderkarretje zien staan in de leenbakkerdie winkels vind je ook overal hégroetjes Daisy