Terug naar overzicht
Ik heb enkel prijs aangevraagd. Als je wil, kan ik je de offerte doorsturen.Ik hou dit enkel in optie, want we weten nog niet goed wat we nu gaan doen.Groetjes,Sofie27/05/2006
Bedankt Sofie! We hebben zelf ook al de offerte aangevraagd en zelfs al een optie genomen. Het ziet er een degelijk bedrijf uit en de prijs is redelijk, maar 't zou fijn zijn mocht iemand er ook al daadwerkelijk ervaring mee gehad hebben... Waarom zou jij twijfelen aan Videoreportages?Groetjes en alvast bedankt!Marieke
Als ik U kortweg,een eerlijke videoman mag aanbevelen: surf dan eens naar:www.videomanie.be Deze mensen filmen met 2 personen,en 2 camera’s,zodat je niets hoeft te missen.Zeer aantrekkelijke prijzen.Zij gaan binnenkort ons huwelijk filmen.Nadat we hun demofilm bekekenhadden,moesten wij niet meer twijfelen…En je moet ze ook geen menu betalen,want ze eten niet mee aan de tafel.Dat bespaart u ook al 100 euro !!Wat riskeer je ?Beste Groeten,Antoon
MAG IK ME EVEN VOORSTELLEN,GA EENS KIJKEN OP DE SITE HIER BIJ RUBRIEK VIDEOGRAAFF.D.VIDEO-PRODUKTIES.