Terug naar overzicht
Ah, sorry maar ik vindt dat altijd zonde om te trouwen op dagen dat er iets anders te vieren valt. Wij heb ben net een datum gekozen die niet samenvalt met verjaardagen, kerstmis, valentijn,... Maar ja das een persoonlijke keuze hé. Veel succes nog, Carolina
Ah ja, maar het heeft helemaal niks te maken met de feestdag hoor! In tegendeel.Ik werk in het onderwijs en dat is de eerste zaterdag van de krokusvakantie.Ik wou er zeker een weekje vakantie na hebben ;) Dat is dus de reden.En wat valentijn betreft... dan vieren we elk jaar 2 dagen na elkaar hé ! Onze huwelijksverjaardag en valentijn ;)
hey TineWij trouwen 6 februari 2010! Bij ons ligt de zaal al vast, de traiteur en mijn kleed... Veel succes met de voorbereidingen!
Dag TineWij trouwen op 19 februari 2010. Het is dan mijn vriend zijn verjaardag en we wonen dan 4 jaar samen. De zaal ligt al vast en de stof voor mijn trouwkleed heb ik ook al ( ik maak mijn kleed nl zelf). Nog veel succes met de voorbereidingen.Erna
Hey Tine,Wij trouwen 27 februari 2010...niet in de vakantie want dan zijn een groot deel van onze familie op skiverlof...ook de datum heeft geen onderliggende betekenis.Gisteren de zaal definitief vastgelegd, kerk en gemeentehuis liggen vast en in paasvakantie ga ik voor mijn kleed zien....ik ben echt ongeduldig....laat de tijd maar snel vooruit gaan!