TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
tami
26-6-2010
|
22-3-2009 10:26:30
hallo Leen,
wellicht kan ik meer dan één formulering voor jullie bedenken maar kan je eerst eens laten weten of jullie liefst zoveel mogelijk gasten op die viering hebben of niet ? Ik neem aan van wel... Kan je even bevestigen, dan kom ik daarna graag bij jullie terug. Ik ben géén bureau, géén commerciëel persoon die dit voor geld doet, wees gerust ! Maar ik heb een heel klein beetje meer info nodig. Dank je ! tami
|
|
ellen
4-7-2009
|
22-3-2009 11:11:25
hey,
wij hebben hetzelfde als jullie en hadden er wel graag de mensen bij die we uitnodigen voor avondfeest of receptie.
Graag een seintje vóór ..., zowel voor ceremonie als avondfeest. Graag een seintje vóór ..., zowel voor receptie als ceremonie.
dat lijkt mij duidelijk... sommigen die nog niet wisten dat we een niet kerkelijke viering hadden, vooral de ouderen dan hebben we het eens moeten uitleggen. maar voor de anderen leverde dit geen problemen op.
groetjes ellen
|
|
Marieke
18-4-2009
|
23-3-2009 16:51:06
Dag Leen, Bij ons is het ook zo, wij vermelden links onze dag: 11 u gemeente 16u15 viering in tuin feestzaal met aansluitend receptie 19u00 avondfeest
rechts vermelden we dan op wat ze uitgenodigd zijn: voor diegene die niet naar avondfeest komen, vermelden we dat links ook niet...
En we zetten er gewoon op, graag te verwittigen voor... Ik had het ook eerst moeilijk gemaakt bij aan en of afwezigheid voor dit en voor dat. Nu gewoon: bij aanwezigheid te verwitigen, zo belt iedereen :).
En we hebben van iedereen de reactie binnen, dus is zeker vlotjes verlopen;
Succes
Marieke 18/04/2009
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|