Terug naar overzicht
hallo,volgens mij is de volgorde : dessertbuffet, bruidstaart en daarna het begin van het feest met de openingsdans. Het moment voor het weggooien van het boeket kies je eigenlijk zelf. Dit gebruik komt uit de V.S. en daar is een huwelijksfeest op anderhalf uur à 2 uur max. afgelopen. Het is dus op het moment dat bruid en bruidegom het feest verlaten dat het boeket wordt weggegooid. Doe jij dat ook, is het natuurlijk raadzaam om niet tot het einde van het feest te wachten met je boeket weggooien, omdat er dan waarschijnlijk al te veel gasten vertrokken zijn... Meestal is het zo ergens na de openingsdans, alle eventuele spelletjes en speeches. Dat is mijn ervaring.Maak er een mooi feest van en wees gelukkig !Groetjes,tam
Ik zou de taart eerst nemen. Allé als deze groot genoeg is. Anders een deel van het dessertenbuffet mee binnen brengen en daar dan een taart van aansnijden. Bij ons eerst al het eten en dan pas dansen. Enkel 's nachts komen er nog frietjes, ook het desserten buffet blijft staan. groetjes, Carolina
wij wilden niet dat het feest onderbroken zou worden, dus wij hadden:- bbq- speeche+weggooien bruidsboeket- foto's vrijgezelle- taart+dessertbuffet- openingsdans+feest