Nu Online
Momenteel zijn er 439 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzaal +ideen

22-3-2009 20:12:59
Hallo wij zouden willen trouwen, heeft er soms iemand ervaring met dennenhof braschaat want wij hebben geen flauw idee hoe we er zouden aan beginnen we zouden eerst gemeentehuis kerk dan receptie eten naaste familie en dan pas de rest op avondfeest eventueel met broodjesbuffet als er iemand ons kan helpen met leuke ideen alvast bedankt.

kris

Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 706

Cindy
22-8-2009
 Meld misbruik22-3-2009 21:04:23

Hey,

Wij wilden eerst ook het dennenhof, 2x gemaild naar hen en gewoon geen reactie terug gekregen. Voor mij heeft zo'n zaal dan afgedaan.

Nog idee: daarnaast heb je danscentrum marc spillemaeckers, wilden wij daarna, alleen de datum dat wij wilden was niet meer beschikbaar - die doen ook buffet enzo.

Wij houden dat van ons in den experience in sint-job.

Groetjes,

Cindy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...