TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
kelly
5-6-2009
|
22-3-2009 20:28:26
nee dat hebben wij niet gedaan
|
|
Cindy
22-8-2009
|
22-3-2009 21:05:29
Hallo,
DJ's en fotografen krijgen geen uitnodiging, das hun werk, geen feest.
Groetjes,
Cindy
|
|
Ellen
23-5-2013
|
23-3-2009 8:43:43
bij ons wel omdat het allemaal vrienden zijn.. ook de ceremoniemeester..
alleen de buschauffeur van de ceremoniebus niet..
|
|
Bart
|
23-3-2009 9:17:04
Hoi Karen, Dat moet je niet voorzien tenzij men er zelf achter vraagt, want zoals Cindy zegt dat is ons werk. Ik vraag meestal zelf wel om een uitnodiging als ze die hebben en er 1 kunnen missen en de reden is omdat daar meestal een foto opstaat van het bruidspaar of een mooie persoonlijke tekst. De uitnodiging plaats ik dan bij in m'n agenda zodat je altijd toch een beeld hebt van het koppel. Zeker handig als ze bv. maanden of een jaar op voorhand hun videoreportage vastleggen. Groetjes, Bart (www.motionpictures.be )
|
|
Ines
3-10-2008
|
23-3-2009 11:23:17
Hey Karen,
Misschien niet meteen om die mensen uit te nodigen, maar misschien wil jij of je fotograaf je uitnodiging wel verwerken in het trouwalbum...?
Groetjes Ines reeds 171 dagen getrouwd
|
|
Véronique
31-7-2009
|
|
|
Marieke
18-4-2009
|
23-3-2009 14:15:16
Dag Karen,
Onze fotograaf is een vriend/collega, dus hij krijgt een uitnodiging. Onze DJ is ook een vriend, dus die krijgt ook ene, samen met z'n vriendin :)./
Je moet dat een beetje "bekijken" vind ik, afhankelijk of je ze kent of niet niet. Een fotograaf die tot aan je openingsdans blijft, kan je toch te eten geven vind ik, niet?
Een DJ die vroeger begint tijdens het eten ook, of dessert... ik vind dat het minste van beleefdheid.
Wij hebben een alternatieve viering & nodigen onze "priester" ook uit op de receptie achteraf.
Grts Marieke 18/04/2009
|
|
Geert
|
24-3-2009 20:22:41
Hoi Karen, Het is zeker niet de gewoonte om een uitnodiging naar je DJ te sturen. Ik hoop dat hij zonder ook komt opdagen. Persoonlijk heb ik nog nooit een uitnodiging gekregen op een feest dat ik moest draaien en ik vraag ook niet om plaats te voorzien aan tafel om te eten. In de meeste zalen voorzien ze in de keuken wel iets voor de DJ. Wat wel altijd leuk is is om nadien een bedankje te krijgen met wat feedback van de feest.
Veel succes Geert Biesemans www.discobarbsl.be
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|