Nu Online
Momenteel zijn er 475 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

avond voor trouw

22-3-2009 20:27:34
hoi iedereen

heeft er iemand van jullie soms een idee om de avond voor de trouw leuk en gezellig te maken , we kunnen niet echt weg want men dochter van 8 blijft bij mij thuis

kelly
5-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 422

Bart

Meld misbruik23-3-2009 9:34:02

Hey Kelly,
Wij hebben de avond ervoor niets gedaan omdat we apart gingen slapen en ik was ook nog in de zaal bezig met het plaatsen van het licht en het geluid. Ik was zelfs zo druk bezig dat ik vergeten was mijn trouwkostuum te gaan ophalen dat nog bij de naaister lag. ;o) [Shame on me !] hehe
Mijn advies is om het gewoon gezellig te maken door niets geforceerd te doen en iets te zoeken om het toch maar gezellig te maken, want je zal waarschijnlijk wel wat zenuwen gaan hebben hè. Kijk gewoon een filmpje thuis, ga naar de cinema, speel een gezelschapspel samen met je dochter. Gewoon proberen leuke ontspannende dingen te doen en op tijd te gaan slapen, want de dag erna is een drukke, hectische, maar wel fantastische dag. ;o)
Succes, Groetjes, Bart
(www.motionpictures.be )

heidi

Meld misbruik23-3-2009 9:49:05

wij dachten aan een rustig avondje, maar daar is verandering in gekomen, nu hebben vrienden van ons plots beslist op 15 Mei te trouwen e, wij trouwen op 16 Mei, nu moeten we de avond voordien naar een trouw gaan, maar ik zal het zeker niet laat maken, ze wisten dat wij de dag erna zouden trouwen, dus ze hadden maar een andere dag moeten nemen (en zo denken er vele vrienden over)

annelies

Meld misbruik23-3-2009 10:23:32

Ik denk om 's avonds nog naar de sauna te gaan dan kan ik (denk ik) beter slapen.
Heb ook al gehoord om nog naar een filmpje te kijken met als thema trouw om lekker in de sfeer te komen
Succes

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik23-3-2009 10:47:59

wij hebben samen geslapen.
eerst nog even naar de zaal met de mama's en de goede vrienden
daarna lekker thuis, samen onder de douche, alles nog eens nalezen, alles klaarleggen, en daarna lekker in bed kruipen en slapen

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik23-3-2009 12:51:57

Hier houden we de avond voor onze trouw een 'schieting'. Het is dan ook mijn verjaardag, dus het zal een leuke boel worden! Om +/- half twaalf shot ik ze wel allemaal buiten!!!

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik23-3-2009 15:02:30

Hij gaat bij zijn ouders slapen, dus gaan we waarschijnlijk daar gezellig een hapje eten en laat ik hem achter. En dan thuis in de zetel onder een dekentje wat kaarsjes aan en een hyperromantische film op dvd (Pride & Prejudice of zo) en een goed nachtje rusten.
Gelukkig mag ik ook vrij lang rondsuffen voor het geval ik van de zenuwen slecht slaap: mijn moeder komt mijn haar doen rond 11u en de make-up is rond 11u45, want we trouwen pas in de namiddag :)

an
9-5-2009
 Meld misbruik24-3-2009 14:13:26

hey,

ik zou een gezellige avond met vrienden thuis organizeren , en dan kan je doen wat je wilt

grtjes
9mei2009

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...